خبرگزاری کار ایران

با حضور ورزشکاران؛

مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات ورزشی جام شاتوت برزک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۴

مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات ورزشی جام شاتوت برزک با حضور پرشور ورزشکاران، مسئولین و معاون مدیرکل و رئیس اداره تربیت بدنی کاشان برگزار شد.

ایلنا: مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات ورزشی جام شاتوت برزک با حضور معاون مدیر کل و رییس اداره ورزش و جوانان کاشان، مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان، شهردار و بخشدار برزک مسوول ورزش روستایی و عشایری کاشان در کنار حضور پرشور ورزشکاران و شهروندان برزک در محل برگزاری مسابقات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در این مراسم ابتدا شهردار برزک هدف از برگزاری این مسابقات را معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر برزک و تلاش جهت احداث نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر برزک بر شمرد و ضمن تشکر از خانم سعیدی مسئول برگزاری ورزش خواهران و مهدی قاسمی مسئول برگزاری ورزش برادران گفت: با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر، نمایندگی ورزش و جوانان شهر برزک و اداره ورزش و جوانان کاشان ششمین دوره مسابقات جام شاتوت برزک در سال جاری در ۸ رشته ورزشی جهت برادران و ۵ رشته ورزشی جهت خواهران در رده‌های مختلف سنی با حضور پر شور ورزشکاران برگزار شد.

محسن حیدری در ادامه ضمن درخواست از مسوولین جهت تکمیل سالن‌های ورزشی ناتمام شهر خواستار پی گیری جهت تأمین اعتبار زیرساخت‌های ورزشی در شهر برزک شد.

حیدریان معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز قول مساعد جهت تکمیل سالن ورزشی تربیت بدنی بلوار ورودی شهر تا پایان سال جاری را داد و گفت امیدواریم مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی جام شاتوت برزک سال آینده در ورزشگاه فوق برگزار شود.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از برگزار کنندگان جام شاتوت برزک هدایایی به برندگان این مسابقات اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز