خبرگزاری کار ایران

راهیابی دانش‌آموزان کاشانی به اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۵

رئیس مدرسه دوومیدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از راهیابی دو دانش آموز کاشانی، به اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور خبر داد.

ایلنا: رییس مدرسه دوومیدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از راهیابی دو دانش آموز کاشانی، به اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور خبر داد.

«حسن فخرالدینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان خراسان رضوی در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور در پنج رشته ورزشی دو و می‌دانی، ژیمناستیک، شنا، طناب زنی و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی افزود: «امیرعلی اطلسی» در دو رشته پرش طول و ۶۰متر با مانع و «امیر حسن ظهیری» در رشته‌های پرش ارتفاع و ۶۰متر با مانع به همراه تیم پنج نفره دو و میدانی دانش آموزان استان اصفهان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش دانش آموزان مقطع ابتدایی، رشد ورزش همگانی و ارتقا مهارت‌های ورزشی، آمادگی جسمانی و کیفیت بخشی به درس تربت بدنی در مدارس از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

وی اظهار داشت: این جشنواره از سوم تا نهم شهریور ماه با شرکت یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر آغاز شده و پس از آن تا روز چهاردهم ماه جاری در گروه دختران ادامه خواهد یافت.

به گفته وی، برگزاری این جشنواره در مسیر تحقق طرح تحول بنیادین، علاوه بر ایجاد فرصت‌های ورزشی، می‌تواند در تحرک آفرینی، ایجاد نشاط و کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان اثر بخش باشد و آن‌ها را برای رقابت در صحنه‌های بین المللی و کسب افتخارات شناسایی و آماده می‌کند.

رییس مدرسه دوومیدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها فرصتی است تا همه دانش آموزان برای تداوم دوستی‌ها، کسب افتخارات ورزشی و همت در صلح جهانی همگام شوند.

فخرالدینی گفت: کاشان یکی از مناطق مستعد برای توسعه ورزش دو و میدانی است، به طوری که «سجاد حسن بیگی» با کسب رتبه اول کشور در رشته ۱۱۰ متر با مانع در مسابقات المپیک آسیایی نانجینگ چین شرکت کرده و تیم پنج نفره دانش آموزان کاشان به مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور راه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز