خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور:

نماز باشکوه عید سعید فطر در صحن محمد هلا بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۳

نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از زائران در صحن جنوبی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) اقامه شد.

ایلنا: نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از زائران در صحن جنوبی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل حجت الاسلام موسوی پس از اقامه نماز سعید فطر در جمع نمازگزاران و زائران زیادی که از شهرهای مختلف به این بارگاه مشرف شده بودند طی سخنانی، ضمن تبریک عید سعید فطر از حضور بسیار پرشور مردم شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم این دیار از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش یه سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای آن داشته‌اند.

موسوی به اتفاقات کشور مصر و سوریه اشاره کرد و گفت: متاسفانه با اتفاقاتی که در کشور مصر به وجود آمده اوضاع این کشور بسیار وخیم و بحرانی است.

وی حفظ وحدت را عامل اصلی پیروزی انقلاب کشورهای اسلامی دانست و گفت: درصورتی که تمام گروههای سیاسی با حفظ وحدت در جهت مبارزه با توطئه‌های کشور مستکبر آمریکا و صهیونیست بایستند پیروز خواهد شد.

شایان ذکر است اقامه نماز عید سعید فطر امسال شهرستان آران و بیدگل در صحن امامزاده محمد هلا بن علی (ع) این شهرستان به امامت حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر با حضور  عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی و زائرین و امت شهید پرور شهرستان آران و بیدگل باشکوه‌ هر چه تمامتر برگزار شد. در این مراسم به علت حجم زیاد جمعیت صحن‌های اطراف و گلزار شهدای جوار این امامزاده مملو از نمازگزاران بود.

برنامه‌های نماز عید سعید فطر آران و بیدگل از ساعت ۷ صبح با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و اقامه نماز عید در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و ایراد خطبه‌ها ادامه یافت و در پایان این مراسم، آیین نقاره زنی خدام افتخاری آستان مقدس اجرا شد.
گفتنی است همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی آران و بیدگل در حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) در امامزاده «هادی» (ع) این شهرستان نیز نماز فطر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز