خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول آموزش راهنمایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

هشت نفر از فرهنگیان کاشان رتبه‌های برتر استان اصفهان را به دست آوردند

کد خبر : ۹۳۸۵۵

کارشناس آموزش راهنمایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب هفت رتبه برتر جشنواره‌های اداره کل استان اصفهان توسط فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس مسئول آموزش راهنمایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب هفت رتبه بر‌تر جشنواره‌های اداره کل استان اصفهان توسط فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

«مهدی نجوا» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در دنیای معاصر که مقارن نو به نو شدن اطلاعات است، به روز بودن دانش فرهنگیان، باعث باز آموزی و بازنگری در اطلاعات و دانش فرهنگیان و بهبود عملکرد آن‌ها می‌شود.

به گفته وی، «صدیقه تقوایی»، «فاطمه سامانی»، «ملیحه سادات سیدی» و «زهرا فلاح» و «فاطمه ایران نژادی» موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر جشنواره تجربه‌های موفق تدریس مهارت‌های زبان انگلیسی شده‌اند.

وی اظهار داشت: «مریم شجری» در جشنواره طرح غنی سازی محتوای آموزشی، و محمود عابدیان در جشنواره تدریس، رتبه‌های بر‌تر استان اصفهان را کسب کردند.

وی افزود: محمد اقدسی از دیگر فرهنگیان کاشان بود که با طراحی کتاب آزمون تیمز «توانست رتبه بر‌تر استان اصفهان را به دست آورد.

نجوا گفت: افزایش انگیزه و کارایی معلمان در انجام وظایف و اثر بخشی فعالیت آنان و مرجعیت علمی و مهارت‌های حرفه‌ای معلمان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز