خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:

اگر خیرین پای کار نباشند مشکلات درمانی و بهداشتی کاشان برطرف نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۴

با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات پزشکی در واحدهای بهداشتی و درمانی کاشان جوابگوی نیاز جمعیت ۵۰۰ هزار نفری کاشان نیست اگر خیرین پای کار نیایند هیچ موقع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان برطرف نخواهد شد.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات پزشکی در واحدهای بهداشتی و درمانی کاشان جوابگوی نیاز جمعیت ۵۰۰ هزار نفری کاشان نیست اگر خیرین پای کار نیایند هیچ موقع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان برطرف نخواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباسعلی منصوری آرانی» صبح دوشنبه هفدهم تیرماه سال جاری در مراسم کلنگ زنی عملیات عمرانی پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام رضا (ع) کاشان، نقش خیرین سلامت کاشان را در ساخت و تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان پرعظمت را بی‌بدیل و ذخیره آخرت دانست و گفت: علیرغم اینکه امسال فقط بیش از ده درصد بودجه بهداشت محقق نشده است، طی یک سال گذشته کارهای بسیار بزرگی در بخش بهداشتی و درمان با کمک خیرین و پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این شهرستان انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اعتبارات هزینه شده در تعمیر و بازسازی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان را به جهت فرسوده بودن بسیار بالای آن ناکافی دانست و گفت: با توجه به اینکه این مجتمع بیمارستانی علاوه بر شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، شهرهای دلیجان، محلات، نطنز و دیگر شهرهای همجوار را تحت پوشش قرار می‌دهد، طی مذاکراتی که با نمایندگان این شهر‌ها برای کمک به توسعه امکانات بهداشتی و درمانی برای کاشان بزرگ داشتیم، امیدواریم اعتبارات بیشتری برای تجهیز و بازسازی تاسیسات این مجتمع بیمارستانی در سطح منطقه اختصاص یابد.

منصوری ضمن تشکر و قدردانی از حضور خیرین سلامت در توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه بودجه‌های دولتی جوابگوی مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان ۵۰۰ هزار نفری کاشان و شهرهای اطراف نیست، اگر خیرین پای کار نباشند مشکلات درمانی و بهداشتی کاشان برطرف نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از حاج حبیب اله گلشن و فرزندان برومند و دلسوز این خیر در ساخت پلی‌کلینیک تخصصی و فوق ‌تخصصی امام رضا (ع) کاشان، کار خیر را باقیات و صالحات دانست و گفت: همانطور که کاشان در ایران به نام شهر خیرات معروف است، امیدواریم خیرین عزیز افراد توانمند کاشانی را تشویق کنند تا در توسعه امکانات بهداشتی و درمانی این شهرستان مشارکت بیشتری نمایند.

خیر حاج حبیب اله گلشن که از کارمندان بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی است و درحال حاضر به اتفاق فرزندانش به کار رستوران‌داری مشغول است نیز در ادامه این مراسم، هدف از ساخت این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در کاشان را کار گشایی مردم مصتضعف و کسانی که توان پرداخت هزینه‌های درمانی زیاد را ندارند عنوان کرد و گفت: چون می‌دانم کسانی در کاشان هستند که برای مشکلات درمانی خود در به در هستند به طوری حتی پول ویزیت دکتر را هم ندارند، لذا اقدام به این کار کردم تا توانسته باشم بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کرده باشم.

این خیر کاشانی با ابراز خرسندی و خوشحالی از این کار عام المنفعه خطاب به حاضرین گفت: فردای قیامت پول و حتی بهترین کس به‌جز عمل صالح به‌درد انسان نمی‌خورد، لذا پول ساخت این مجتمع را از راه حلال به‌دست آورده‌ام و به هیچ وجه از راه حرام و صرف نیست.

عملیات عمرانی پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام رضا (ع) کاشان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به صورت صد درصد توسط خیز با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از خیرین سلامت، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این شهر آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز