خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان خبر داد:

پذیرش دانشجو در دانشگاه کاشان در ۲۴ رشته گرایش

کد خبر : ۸۷۰۱۳

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجو در ۲۴ رشته گرایش جدید در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجو در ۲۴ رشته گرایش جدید در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حمید رضا محمدی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ۱۴ رشته گرایش به مجموعه رشته‌های مرکزی دانشگاه کاشان، پنج رشته به پردیس خواهران و پنج رشته گرایش نیز به مجموعه رشته‌های پردیس دانشگاهی این دانشگاه اضافه شده است.

وی، به افزایش چهار رشته جدید دوره دکترا در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نانو الکترونیک، مطالعات علوم اجتماعی - مسایل ایران، نهج البلاغه، مهندسی مکانیک - ساخت و تولید به مجموعه رشته‌های مقطع دکترای این دانشگاه افزوده شده است.

وی، نانو الکترونیک، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی معماری - تکنولوژی معماری، مدیریت اجرایی، جغرافیای شهری و ریاضی محض در سه گرایش هندسه، جبر و گراف را از رشته‌های مقطع کار‌شناسی ارشد ذکر کرد و افزود: مهر امسال در این رشته‌ها دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مقطع کار‌شناسی نیز دو رشته مدیریت بازرگانی و مدریت بازاریابی به مجموعه رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، به افزایش پنج رشته جدید در مجموعه پردیس خواهران این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مهر امسال در سه رشته جدید کار‌شناسی ارشد علوم اجتماعی- گرایش مطالعات فرهنگی، روان‌شناسی تربیتی و آموزش زبان انگلیسی دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی یادآورشد: دو رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و زبان و ادبیات عرب نیز به مجموعه رشته‌های دوره کار‌شناسی پردیس خواهران این دانشگاه افزوده شده است.

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، به افزایش پنج رشته کار‌شناسی ارشد پردیس دانشگاهی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: مهر امسال در رشته‌های مهندسی عمران - سازه، مهندسی برق- الکترونیک، مهندسی معدن در سه گرایش فرآوری، اکتشاف و استخراج دانشجو پذیرفته می‌شود.

در حال حاضر ۳۲ رشته گرایش دکترا، ۶۳ رشته گرایش کار‌شناسی ارشد و۶۱ رشته گرایش کار‌شناسی در دانشگاه کاشان ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز