خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودار زاده:

حماسه اقتصادی با فراموش کردن مشکلات گذشته محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۰

مقام معظم رهبری خالق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد بودند که با تاکید بر قانون مداری و رعایت دقیق قانون جلوی خیلی از مهندسی‌ها و ایجاد اختلال در تحقق اراده ملت را گرفتند و باعث شدند تا این حماسه سیاسی محقق شود.

ایلنا: سهیلا جلودار‌زاده؛ عضو مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران شب گذشته(14 تیرماه) در همایش بزرگ تجلیل از همراهان دکتر حسن روحانی که با حضور آیت‌الله سید محمود علوی نماینده ویژه رئیس جمهور منتخب، اعضای ستاد، فعالان سیاسی و مسئولان اجرایی شهرستان کاشان در باغ تاریخی فین کاشان برگزار شده بود، ضمن تشکر و قدرانی از ملت سرافراز کشورمان نسبت به تحقق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه سال جاری، نقش دین و اسلام را در بین جوانان عامل اصلی موفقیت خلق حماسه سیاسی در کشورمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، عضو مرکزی حزب اسلامی کار، خالقان حماسه ۲۴ خرداد سال جاری را علاوه بر لطف خداوند متعال، مقام معظم رهبری در تاکید بر قانون‌مداری و جلوگیری از اختلال در تحقق اراده ملت، حمایت هاشمی رفسنجانی به عنوان دلسوز‌ترین مرد درون انقلاب، ایثار دکتر عارف و حضور آگاهانه و دشمن شکن ملت سرافراز کشورمان دانست و گفت: اولین و بزرگ‌ترین خالق این حماسه سیاسی خداوند متعال بود و باید شکرگزار خداوند باشیم.

جلودارزاده همچنین تحقق حماسه سیاسی را نتیجه دعای خانواده معظم شهدا، دلسوزان، اندیشمندان انقلاب، دلسوزان نظام و دولتمردانی که زحمت کشیده بودند تا خشت خشت این انقلاب ساخته شود تا این پیروزی به‌دست آید دانست و گفت: مقام معظم رهبری خالق بعدی این حماسه سیاسی بودند که با تاکید بر قانون مداری و رعایت دقیق قانون از ایجاد اختلال در تحقق اراده ملت را جلوگیری کرد تا این حماسه سیاسی محقق شد.

 

هاشمی رفسنجانی دلسوز‌ترین مرد انقلاب برای ساختن کشور بود

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را خالق بعدی حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه سال جاری دانست و گفت: کسی که دلسوز‌ترین مرد درون این انقلاب برای ساختن این کشور بود همانطور که در دارالمومنین کاشان و هرآنچه که در دیگر نقاط کشور نیز آثار سازندگی وی در دوران سازندگی انجام شد و تاکنون دیگر تکرار نشده است لذا امیدواریم دوباره این حماسه سازندگی تداوم و به اتمام برسد.

جلودارزاده خالق دیگر حماسه سیاسی را گذشت عارف از حق کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری جهت عملی شدن وحدت کاندیدا‌ها دانست و گفت: اقدام دکتر عارف که اسوه اخلاق، گذشت، فهم انقلابی، خدمت و ایثار بود باعث شد تا بازی برد برد ملت سرافراز کشورمان عملی شود و موفقیت یک کاندیدهای خوب را امروز تجربه کنیم.

وی حضور ملت باشعور ایران را در خالق حماسیه سیاسی ۲۴ خرداد بی‌نظیر دانست و گفت: ملت شجاع ایران در این دور از انتخابات توانست علی‌رغم تمام تبلیغات، وقت و امکانات کم این انتخاب شایسته را انجام دهد.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف نسبت به عدم تحقق شعارهای مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی گفت: من غصه می‌خوردم وقتی هرسال مقام معظم رهبری شعاری را مطرح می‌فرمودند ولی مشاهده می‌کردیم که این شعار‌ها برعکس می‌شد. به طوری که وقتی سال تولید ملی مطرح می‌شد کارخانجات بسته می‌شد. چه بسیار بغض‌هایی که درون گلو  کارگران، دلسوزان، سازندگان و کارفرمایان صنعت کشور گیر کرده است.

رئیس سازمان‌های حزب اسلامی کار، تحقق حماسه سیاسی سال جاری را باعث شکسته شدن شایعات اول فروردین سال جاری مبنی بر بسته شدن کارخانجات و عدم ادامه تولید دانست و گفت: تمام این شرایط امروز به لطف خدا و حماسه سازان ۲۴ خرداد ماه سال جاری باعث شد تا شاهد این باشیم که چرخه تولید مجددا به حرکت درآید.

وی با تاکید بر حضور همگانی در جبران عقب افتادگی‌های کشور گفت: با حضور همگانی می‌توانیم با ساختن ایران، کشور را به جلو ببریم.

جلودار‌زاده با اشاره به اینکه هر ایرانی دو سوم دارایی خودش را از دست داد گفت: کارگری که یک سال کار می‌کند شاید بتواند یک میلیون تومان از درآمد خود را ذخیره کند درحالی که با این یک میلیون تومان سال قبل می‌توانست یک یخچال و یا چند وسیله برای جهیزیه دخترش بخرد ولی امسال نمی‌تواند این اجناس را با این مقدار پول بخرد.

 

دولت روحانی باید کسری‌های دولت قبلی را جبران کند

عضو مرکزی خانه کارگر با اینکه کارگران با دوسال زحمت دو سوم درآمد آن‌ها از دست رفته است، گفت: امروز باید این کسری‌ها جبران شود و چه دولتی به آقای روحانی تحمیل می‌شود و دوستان در مرکز استراتژیک نقل می‌کنند که وضعیت کشاورزی وصنعت ما این طور است.

 

با فراموش کردن مشکلات گذشته حماسه اقتصادی محقق می‌شود

وی گذشت، فراموش کردن تمام مشکلات و تمام کمبود‌ها را تنها عامل تحقق حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی دانست و خطاب به مردم کاشان گفت:‌ هر اتفاقی افتاد همه را در همین‌جا فراموش کنید و حق را به خدا واگذار کنیم و از همه بگذریم، چون گذشت خیلی بهتر است. 

جلودارزاده با بیان اینکه اگر نتوانیم نسبت به مشکلات به‌وجود آمده در کشورمان گذشت کنیم جامعه ما تبدیل خواهد شد به کشورهایی که انقلاب کردند، بیداری اسلامی شد، بهار عربی آمد ولی درحال عقب گرد هستند.

وی دلیل اصلی عقب گرد نشدن انقلاب اسلامی ایران را پس از ۳۶ سال عمل کردن براساس دستورات قرآن و ائمه اطهار دانست و گفت: ملت ایران صبر تحمل را از ائمه اطهار یاد گرفتند، جهاد کردن را از امام حسین (ع) یاد گرفتند و بچه‌هایمان نیزبا این واژه‌ها به دنیا آمده‌اند و بزرگ شده‌اند.

وی با تاکید براینکه اگر می‌خواهیم حماسه سیاسی را علیرغم همه نداشته‌ها یی که بوجود آوردیم ادامه دهیم و حماسه اقتصادی را بوجود بیاوریم باید گذشت کنیم، گفت: اگر فضای کسب و کار سالم نباشد و رابطه کارگر و کارفرما برقرار نشود نخواهیم توانست حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

جلودار‌زاده به دیدارچند روز گذشته خود به اتفاق زنان کشور با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: دراین دیدار به ایشان گفتم کارگران ایران چندمین بار است که در عرصه ساختن وارد می‌شوند، یک بار زمان پیروزی انقلاب که همه چیز از بین رفته بود و یک بار زمان بعداز جنگ بود و خیلی از زنان طلاهای خود را فروختند و کشور را ساختند تا کارخانه‌ها تعطیل نشود و سومی الان است علیرغم آن چیزهایی که ازدست داده‌ایم آمده‌ایم بسازیم و همه ملت ایران امروز این آمادگی را دارد و براین عهدی که آقای روحانی در کتاب دولت تدبیر و امید که برنامه چهارساله کارشان بوده ارائه دادند همه ما با ایشان پیمان بستیم.

وی پای بند بودن دکتر حسن روحانی به اصول و قانون اساسی را دلیل اصلی مورد تایید ایشان توسط اصولگران و اصلاح طلبان دانست و گفت: اینکه روحانی را همه روحانی قبول دارند به دلیل این است که ایشان به اصول پای بند است در برنامه خودش طبق قانون اساسی همه حقوق ملت و آنچه که ملت می‌تواند یک زندگی راحت داشته باشد نوشته شده است.

وی ایجاد اشتغال، تولید و رفاه را از مهم‌ترین اقدامات دولت هاشمی برشمرد وگفت: دلیل اینکه ملت هاشمی را قبول دارند به خاطر اینکه دولت وی حق کارکردن، تولید و ایجاد شغل، حق استفاده از رفاه دانش و آموزش و علم را برای مردم فراهم کرده است.

وی خطاب به ستاد روحانی درکاشان نسبت به تکثیر برنامه دولت تدبیر و امید بین آحاد جامعه گفت، معلم، کارگر، زن خانه دار، معلم مذهبی و همه با فراموش کردن خصومت‌ها و گذشته‌ها برنامه دولت تدبیر و امید را طی چهار سال آینده در برنامه کاری خود قرار دهند.

اندیشمندان و روحانیون باید اصلاح و آشتی ملی بین آحاد جامعه برقرارکنند

جلودار‌زاده تلاش اندیشمندان و روحانیون بر اصلاح و آشتی ملی بین آحاد جامعه را در مقطع کنونی ضروری دانست و گفت: درصورتی که روحانیت نقش و جایگاه خود را نسبت به اصلاح جامعه در مقطع کنونی بیشتر کند باعث خواهد شد تا این ملت با فراموش کردن مسائل و مشکلاتی که بوجود آمده دوباره مملکت را بسازند.

وی از اینکه رئیس جمهور منتخب کشورمان یک روحانی است ابراز خوشحالی و خرسندی نمود و گفت: امیدواریم شرایطی پیش بیاید که تا در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری روحانی که با ۵۱درصد رای وارد کاخ ریاست جمهوری خواهند شد در دوره بعد با ۷۵ درصد رای و تمام کسانی که انقلاب و نظام را قبول دارند به ایشان رای بدهند و مجددا رئیس جمهور شود.

وی با تاکید مجدد برتشکیل سازمان‌ها و نهادهای مردمی و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب گفت: امرور کج روی و حصار گسیختگی باعث شد که ضربه ۸ ساله به ملت ما وارد شود که یکی از واضح‌ترین آن‌ها هدر رفتن بخشی از دارایی‌های ملت ایران به طور کلی و عمومی بود.

جلودار‌زاده تنها راه انفاق را پایین آوردن قیمت‌ها و ایجاد کارخانه عنوان کرد و گفت: کسی اگر می‌خواهد انفاق کند با پایین آوردن قیمت‌ها و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار انفاق کند.

وی با تاکید بر حضور و تلاش همگانی برای تحقق برنامه دولت تدبیر و امید گفت: یک دولت به تنهایی نمی‌تواند بار مسئولیت سنگین را به دوش کشد لذا اگر می‌خواهیم از دولتهای خارجی و دشمنان ایران در امان بمانیم باید کار را تا پایان آخرین روز ۴ ساله اول با بسیج عمومی و خود جوش درکنار دکتر روحانی جلو ببریم و هیچکس از همدیگر دلخوری نداشته باشد.

وی با تاکید بر تشکل‌ها و نهادهای مردمی در کشور و اینکه باید تمام اندیشمندان و روحانیون باید تلاش کنند تا انقلابی که ۳۵ سال است با خون شهیدان آبیاری می‌شود. گفت: پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر به جوانان کشور و کاشان این امکان را داد که با حضور پرشکوه خود درانتحابات ریاست جمهوری این حماسه سیاسی محقق شد ضمن اینکه این پیشرفت همچنان تداوم داشته باشد.

جلودار‌زاده با بیان خاطرات خود به همدرسی‌های دانشگاهی خود شهیدان احسان قاسم‌پور و مهدی نجفی و اینکه افتخار می‌کنم که اصالتا کاشانی هستم، گفت: مدتی که با شهید احسان قاسم‌پور وشهید مهدی نجفی از شاگردان حوزه علم همدرس بودند وآن‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند توانستم بخشی از ایثار و رشادتهای این عزیزان را در علم بیاموزم.

شایان ذکراست شب گذشته همایش بزرگ و بسیار با شکوه همراهان دکتر حسن روحانی با حضور آیت الله سید محمود علوی نماینده ویژه رئیس جمهور منتخب، سهیلا جلو دار‌زاده، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان، جمعی از منتخبین شورای اسلامی شهر کاشان، اعضای ستاد، فعالان سیاسی، جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و مسئولان اجرایی شهرستان کاشان در باغ تاریخی فین کاشان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز