خبرگزاری کار ایران

هشدار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان به معضل موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۹

هشیاری خانواده‌ها درباره اثرات درباره اثرات سوء مواد مخدر، خود امری تعیین کننده در باب مقابله با معضل اعتیاد در جامعه است.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان نسبت به معضل مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی آن در جامعه کنونی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل سرهنگ حسین‌زاده، معاونت فرماندهی انتظامی استان اصفهان در همایش مقابله با مواد مخدر در مدرسه شهروند آران و بیدگل، اظهار داشت: هوشیاری خانواده‌ها دربارهٔ اثرات سوء مواد مخدر، خود امری تعیین کننده در باب مقابله با معضل اعتیاد در جامعه است.
وی نقش شهروندان در مقابله با اثرات سوء مواد مخدر در جامعهٔ کنونی را، بسیار اساسی و تعیین کننده دانست و گفت: در حالی که پیامد‌های وحشتناک مصرف مواد مخدر در جهان مستقیما نسل جوان و بشریت را تهدید می‌کند آگاهی خانواده‌ها دربارهٔ سرانجام نکبت بار اعتیاد در پیشگیری و مهار آن کمکی موثر به شمار می‌آید.

حسین‌زاده با بیان اینکه معضل اعتیاد مهم‌ترین مسئله و آسیب اجتماعی در سال‌های اخیر است گفت: ویژگی پیشروندهٔ اعتیاد است که بر اهمیت و حساسیت مسئله می‌افزاید. از این رو پیشگیری از ابتلای جامعه به بلای خانمان سوز اعتیاد، مهم‌تر از مبارزه با اثرات سوء آن است.

شایان ذکراست این همایش که به همت مدرسه شهروند شهرداری آران و بیدگل با حضور شهردار آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزارشده بود، نمایش نمونه‌های مختلف مواد مخدر در بیرون سالن مدسه شهروند شهرداری آران و بیدگل نیز گویای این مطلب بود که امروز اعتیاد به حشیش و تریاک ختم نمی‌شود بلکه بسیاری از دارو‌ها نیز اگر درست و اصولی مصرف نشوند می‌توانند فرد را به راحتی معتاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز