خبرگزاری کار ایران

در مسابقات قهرمان کشوری رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال دختران کشور

نفرات برتر مسابقات اسکواش دختران کشور در آران و بیدگل معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۱

در مسابقات قهرمان کشوری رده سنی زیر 13 و 15 سال دختران کشور یادواره شهدای 7 تیرکه از تاریخ 92/4/5 لغایت 92/4/7 به میزبانی شهرستان آران و بیدگل و در مجموعه ورزشی مادر برگزار شد نفرات برتر معرفی شدند.

ایلنا: در مسابقات قهرمان کشوری رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال دختران کشوریادواره شهدای ۷ تیرکه از تاریخ ۹۲/۴/۵ لغایت ۹۲/۴/۷ به میزبانی شهرستان آران و بیدگل و در مجموعه ورزشی مادر برگزار شد نفرات بر‌تر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل، دراین دوره از بازی‌ها در رده سنی زیر ۱۳ سال ۲۱ اسکواش باز دختر از هشت استان: گلستان، فارس، تهران، اصفهان، کرمانشاه، مازندران، یزد و منطقه آزاد کیش حضور داشتند که در پایان مسابقات عناوین زیر به‌دست آمد.

خانم کوثر بهنام از استان تهران مقام اول
خانم مطهره یدالهی از استان گلستان مقام دوم
خانم‌ها دنیز نهاوندی از استان تهران و کتایون کبرایی از استان اصفهان (شهرستان آران و بیدگل) مشترکا در جایگاه سوم ایستادند
در رده سنی زیر ۱۵ سال ۱۶ بازیکن از ۶ استان: اصفهان، کرمانشاه، یزد، فارس، تهران و منطقه آزاد کیش با یکدیگر به رقابت پرداخته و نهایتا:
خانم فرشته اقتداری از منطقه آزاد کیش مقام اول
خانم کیمیا عزیزی از منطقه آزاد کیش مقام دوم
خانم‌ها سارا احمدی از اصفهان و فاطمه جعفری از یزد مشترکا سوم شدند
همچنین در جدول پلیت این رده سنی مهکامه علیزاده از استان تهران قهرمان شد.
دراین دوره از بازی‌ها در رده سنی زیر ۱۳ سال ۲۱ اسکواش باز دختر از هشت استان: گلستان، فارس، تهران، اصفهان، کرمانشاه، مازندران، یزد و منطقه آزاد کیش حضور داشتند که در پایان مسابقات عناوین زیر بدست آمدآران و بیدگل به علت برخورداری از چهار کرت اسکواش و یک کرت راکت بال از شهرستان‌های مستعد برای برگزاری لیگ کشوری اسکواش است.
برترینهای این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی تهران جونیور که شهریور برگزار می‌شود راه می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز