خبرگزاری کار ایران

به میمنت تولد حضرت مهدی (عج)؛

تعداد 5 جهیزیه به زوج‌های مستعد و بی‌بضاعت كاشانی اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۴

به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) تعداد 5 جهیزیه به زوجین جوان یتیم و بی‌بضاعت در شهرستان كاشان اهدا شد.

ایلنا: مسئول موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های فین بزرگ كاشان گفت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) 5 جهیزیه به زوجین جوان یتیم در شهرستان كاشان اهدا شد.

اكرم كریمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان  گفت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان سال جاری ، سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در یك مانور بزرگی كه در سراسر كشور برگزار شد با هدف تکریم بنیان خانواده، به 5 هزار نفر از زوجین جوان 5 هزار جهیزیه اهدا نمود.

وی افزود: در شهرستان كاشان نیز همزمان با سراسر کشور 5 جهیزیه به مبلغ حدود150 میلیون ریال با همکاری خیران و نیکوکاران این شهرستان به 5 نفر از زوج‌های جوان و مستعد كاشانی اهدا شد.

مسئول شعبه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های فین بزرگ كاشان گفت: از زمان تاسیس شعبه از سال 90 تا كنون تعداد 25 جهیزیه برای 25 نفر از زوج های جوان و مستعد شهرستان تهیه و تحویل شده است.

كریمی یاد آورشد: علاوه بر تهیه جهیزیه كمك هزینه خدمات درمانی، توزیع مواد غذایی، توزیع پوشاك، لوازم ضروری منزل، كمك هزینه ازدواج، جهیزیه، سیسمونی، كمك هزینه تحصیلی، تعمیرات مسكن، پرداخت مستمری وجه نقدی به ایتام، مهرجویان و سهم سادات پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به همكاری بیش از 300 نفر خیرین با این موسسه گفت: خیران هر یك به تناوب ماهیانه از مبلغ 5 میلیون ریال به بالا به موسسه كمك می كنند و این موسسه علاوه بر استفاده از كمك‌های نقدی و غیر نقدی خیرین شهرستان از هدایای نقدی، وجوهات، سهم سادات، كفاره، صدقه و نذورات، قربانی و... بهره‌مند است.

مسئول شعبه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های فین بزرگ كاشان با بیان اینکه درحال حاضر یك‌هزار نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست، سادات و ایتام در موسسه دارای پرونده هستند كه از كمك‌های ماهیانه این موسسه بهره‌مند می‌شوند گفت: با توجه به اینکه جوانان نیازمند و مستعد برای ازدواج در دارالمومنین کاشان زیاد است ولی به علت مشکلات مالی  قادر به ازدواج وتامین هزینه جهیزیه نیستند از خیرین شهرستان کاشان انتظار داریم که کمک‌های نقدی خود را به شعبه این سازمان مردم نهاد خیریه در شهرستان کاشان بیشتر نمایند تا بتوانیم نسبت به تهیه جهیریه و فراهم شدن امکان ازدواج بیشتر جوانان موفق باشیم.

كریمی گفت: خیرین می‌توانند كمك‌های نقدی خود را به شماره حساب0103909310001 بانك صادارت و یا شماره كارت 6037691990009425 واریز نمایند و كمك‌های غیرنقدی خود را به آدرس شعبه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در فین بزرگ بالاتر از بانك صادرات كوی سادات پانزدهم تحویل نمایند.

وی افزود: این سازمان که بزرگ‌ترین سازمان خیریه غیردولتی و تنها سازمانی است که شماره ثبت و پروانه ملی دارد و به تایید پنج تن از مراجع تقلید رسیده است.

سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها سال 1380 در ماه رمضان به مرکزیت مشهد مقدس تاسیس شد و نمایندگی فین بزرگ نیز مهر ماه 1390 تاسیس شد که در حال حاضر بیش از 300 نفر خیر با این شعبه همکاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز