خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ قلم محصول آرایشی قاچاق در آران و بیدگل امحا شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۸

كارشناس نظارت بر مواد غذایی شبكه بهداشت و درمان آران و بیدگل از امحا بیش از ۱۰۰ قلم انواع محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: كارشناس نظارت بر مواد غذایی شبكه بهداشت و درمان آران و بیدگل از امحا بیش از ۱۰۰ قلم انواع محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل، فاطمه علیان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر  اظهار  داشت: بازرسی از اماكن عرضه مواد غذایی و آرایشی و نظارت بر نحوه ارایه خدمات توسط این اصناف، از وظایف مهم واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی است.
وی افزود: این كالاها در مدت یك ماه گذشته در بازرسی از مراكز فروش و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهرستان جمع آوری شده است.

وی تاكید كرد: جلوگیری از قاچاق اقلام دارویی، آرایشی و بهداشتی و آگاه‌سازی مردم در خصوص استفاده نكردن از آن‌ها نیازمند اطلاع‌رسانی است.
علیان خاطر نشان كرد: شهروندان باید تاثیرات زیان‌آور محصولاتی كه سلامتی آن‌ها مورد تایید وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشكی نیست را جدی گرفته و تنها از فرآورده‌هایی كه از طریق قانونی و با كسب مجوز این وزراتخانه وارد كشور می‌شوند، استفاده كنند.
به گفته وی، استفاده از داروها، مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز آسیب جدی به سیستم بدن می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز