خبرگزاری کار ایران

مشارکت بیش از90 درصد واجدین شرایط رای در بخش برزک کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۷

99 درصد واجدین شرایط رای در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا دربخش برزک کاشان شرکت کردند.

ایلنا - کاشان: بخشدار برزک گفت:بیش از 90درصد واجدین شرایط رای در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا دربخش برزک کاشان شرکت کردند.

رییس ستاد انتخابات بخش برزک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر از حضور 94 درصدی شهروندان برزکی در انتخابات شورای اسلامی شهر و حضور 90 درصدی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها خبر داد و گفت: استقبال شهروندان برزکی از انتخابات به گونه‌ای بود كه در برخی از شعب تا آخرین دقایق انتخابات شاهد حضور مردم در پای صندوق های رأی بودیم.

غلامرضا محمدی ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی که به خلق حماسه سیاسی دیگری انجامید گفت: شهروندان برزکی با این حضور ضمن کور نمودن چشم دشمنان، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند.

بخشدار برزک در پایان از کلیه عوامل اجرایی انتخابات بخش برزک، اعضاء ستاد اجرایی، نظارت و بازرسی این دوره از انتخابات که با تلاش شبانه روزی خود در برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات از ماهها قبل تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز