خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۷

مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی دانشگاه کاشان تا هفتم تیر ماه سال جاری تمدید شد.

ایلنا - کاشان: دبیراجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت در دانشگاه کاشان گفت: مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی دانشگاه کاشان تا هفتم تیر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، مهدی محمدی مهر در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: محققان و پژوهشگران سراسر کشور می‌توانند مقالات علمی خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند.

مهدی محمدی مهر اظهار داشت: از زمان فراخوان این کنفرانس ملی تاکنون، 60 مقاله از محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده است.

وی، تجهیزات، فناوری و فرآیند تولید همزمان در مقیاس میکرو و ماکرو، منابع تجدیدپذیر، فسیلی و سیستمهای هیبریدی در تولید برق یا حرارت، روشهای ذخیره سازی انرژی در سیستم های تولید همزمان، کاربردهای صنعتی، مسکونی و تجاری، مطالعات موردی و تجارب موفق، پایداری و قابلیت اطمینان انرژی، امنیت و پدافند غیرعامل و بهینه سازی، مدیریت ریسک، ارزیابی اقتصادی و موانع سرمایه گذاری را از محورهای این کنفراس ذکر کرد.

وی، با اشاره به وضعیت کنونی کشور و اهمیت مباحث مربوط به مصرف سوخت های فسیلی، تجدید پذیر و ارتباط موثر آن با مسایل مهم و حیاتی در زمینه های انرژی اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس می تواند فرصت مناسبی برای تبادل آراء، ارائه تحقیقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه باشد.

محمدی مهرخاطر نشان کرد: ارائه مقالات علمی و صنعتی به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی های کلیدی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی از برنامه های کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی می باشد.

این کنفرانس با مشارکت اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران، محققان کشور و صاحبان صنایع در زمینه تولید همزمان برق، حرارت و برودت توسط پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان در روزهای ششم و هفتم شهریور ماه 1392 در محل دانشگاه برگزار می‌شود.

آدرس سایت کنفرانس

http://cchp2013.kashanu.ac.ir/fa

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز