خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه کاشان

اجرای طرح ارمغان سلامت در دانشگاه کاشان شروع شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۰

رئیس دانشگاه کاشان از اجرای طرح ارمغان سلامت ویژه کارکنان دانشگاه کاشان به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی این دانشگاه خبرداد

ایلنا - کاشان: رئیس دانشگاه کاشان از اجرای طرح ارمغان سلامت ویژه کارکنان دانشگاه کاشان به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی این دانشگاه شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رییس دانشگاه کاشان در مراسم شروع بکار اجرای این طرح، خانواده را اساسی‌ترین بنیان در اسلام دانست و گفت: سلامت جسمی و روحی خانواده تاثیر بسزایی در تحکیم بنیاد خانواده دارد.

عباس کتابی، نیروی انسانی را از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عناصر مهم یک سازمان ذکر کرد و اظهار داشت: امروزه در دنیا، اهمیت رفاه و سلامت منابع انسانی در محیطهای کاری بسیار حائز اهمیت است و برای رسیدن انسان به مسیر تعالی بایستی همه عوامل روحی، فکری و جسمی فرد مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شاغلین بمنظور جلوگیری از تباه شدن این سرمایه عظیم انسانی و نیز سرمایه هنگفتی که صرف درمان، بازتوانی و تربیت نیروی کار جدید می‌شود از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی محسوب می‌گردد.

رییس دانشگاه کاشان، به تدوین سند چشم انداز این دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به دانشگاه توحیدی و اسلامی و با ویژگی‌های خاص در کیفیت آموزشی و پژوهشی عزم و اراده و همدلی همه مجموعه کارکنان دانشگاه همراه با سلامت کارکنان لازم است.

کتابی، با قدردانی از مدیریت ارتباطات فرهنگی این دانشگاه در اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد: تا این طرح با موفقیت به عنوان الگویی در دیگر دانشگاه‌ها نیز اجرا گردد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه امروزه مهم‌ترین عامل موثر در توسعه پایدار سلامت است و همه کشور‌ها برای دستیابی به توسعه پایدار، سرمایه گذاری در سلامت مردم را به طور جدی وجه همت خود قرار داده‌اند گفت: این طرح در راستای ارتقاء سطح سلامت کارکنان این دانشگاه اجرا می‌شود.

مریم هاشمی، هدف از اجرای این طرح را افزایش بهره وری و ارتقاء انگیزش شغلی، بررسی و شناسایی نیازهای آموزشی – بهداشتی کارکنان دانشگاه و ارتقاء سطح دانش بهداشتی کارکنان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز