خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه ای صورت گرفت:

تاکید رییس دانشگاه کاشان به حضور گسترده دانشگاهیان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۶

خرداد ماه، مزین به حماسه‌های مکرر ملت ایران و فرزندان امام خمینی (ره) است که بی‌شک نام و یاد امام بزرگوار ملت ایران‌، تا ابد بر پیشانی این ماه حماسی خواهد درخشید.

ایلنا - کاشان: رییس دانشگاه کاشان طی بیانیه ای که تصویر آن به دفتر خبرگزاری ایلنا در کاشان ارسال شده است به حضور گسترده دانشگاهیان  در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در  24 خرداد ماه سال جاری تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در بیانیه آمده که خرداد ماه، مزین به حماسه‌های مکرر ملت ایران و فرزندان امام خمینی (ره) است که بی‌شک نام و یاد امام بزرگوار ملت ایران‌، تا ابد بر پیشانی این ماه حماسی خواهد درخشید.

اکنون یک بار دیگر آزمونی خطیر در پیش روی قرار گرفته که بی شک پرتو حضور حماسی آن، فراتر از مرزهای خاکی کشور، به روند تصمیمات جهانی رسیده و پایه‌های معادلات استکبار را بهم خواهد ریخت. مقطع حساس و سرنوشت‌سازی که پای حضور دشمن با قلم برنده شما بر صفحه زرین آراء انتخابات، شکسته می‌شود.

تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، مستلزم وحدت حول محور ولایت فقیه و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اکنون و در آستانه خلق حماسه سیاسی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری همه معتقدین به انقلاب اسلامی باید برای تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه و پس از آن برای تجلی حماسه اقتصادی، رفع مشکلات مردم و برون‌رفت از معضلات، همه‌جانبه مشارکت کنند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان با دعوت از جامعه دانشگاهی ضمن پیروی قاطع از مقام عظمای ولایت و تاکید بر حضور پرشور در انتخابات، از ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی، دعوت بعمل می آوریم تا در خلق حماسه سیاسی به پای صندوق های رأی رفته و در انتخابات 24 خرداد 1392 شرکت نمایند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز