خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ریسندگی کاشان درگفتگو با ایلنا:

درصورت فراهم شدن تسهیلات بانکی، ریسندگی کاشان پویایی خود را بدست خواهد آورد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۹

اگردولت تسهیلات لازم را برای پرداخت حق سنوات، حقوق معوقه و خرید مواد اولیه شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان فراهم نماید این شرکت مجددا پویایی خود را به دست خواهد آورد.

ایلنا – کاشان: مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان گفت: اگر دولت تسهیلات لازم را برای پرداخت حق سنوات، حقوق معوقه و خرید مواد اولیه شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان فراهم نماید این شرکت مجددا پویایی خود را به دست خواهد آورد.

« سعید ربانی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این مطلب، کمبود نقدینگی، نبود مواد اولیه، بدهی بسیار زیاد بابت حقوق معوقه و سنوات کارگران وعدم بازنشست شدن 250 نفر ازکارگران با استفاده ازقانون بازنشستگی پیش ازموعد را مهمترین مشکل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان ذکر کرد و گفت: ضمن تشکر ازمساعدتهای سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان و شعبه شهرستان کاشان، اگرمصوبات سال 83 و 90 دولت مبنی بر احتساب ایام بیمه بیکاری به عنوان سابقه کار درمشاغل سخت و زیان آور (دربخش نساجی) اجرایی گردد تا پایان سال جاری بیش از 200 نفر ازکارگران این شرکت خواهند توانست با استفاده ازمصوبات این ماده قانونی بازنشست شوند.

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان همچنین با تشکر از مساعدتهای معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان و پیگیری های مستمر نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع بخشی ازمشکلات این شرکت گفت: اگر دولت نقدینگی مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه این شرکت را فراهم نماید این کارخانه با استفاده بهینه ازامکانات بالقوه و ماشین آلات موجود خود خواهد توانست سود دهی بسیارخوبی را به همراه داشته باشد.

ربانی از بدهی 40 میلیارد تومانی این شرکت بابت حقوق معوقه بیش از 600 کارگر شاغل و حق سنوات و حقوق معوقه 3500 کارگر بازنشسته این شرکت خبرداد و گفت: از مسئولین انتظارداریم همانطور که تاکنون همکاری های لازم را برای رفع مشکلات این شرکت نموده اند نسبت به اعطای تسهیلات یاد شده و استمهال بدهی ها ی این شرکت به سیستم بانکی ودوایر دولتی مساعدت نمایند.

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان خاطرنشان نمود: البته که رئیس جمهور دراولین سفری که به شهرستان کاشان داشتند قول دادند که به محض اینکه به تهران بروند مشکل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان را به نفع کارگران حل نمایند، ولی متاسفانه هنوزعمده مشکلات این شرکت همچنان لاینحل باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز