خبرگزاری کار ایران

نایب رییس باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان آران و بیدگل؛

سپاهان آران و بیدگل، پرسپولیس را در تهران شکست داد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۳

در دیدار تدارکاتی تهران، تیم پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت. لکن در ادامه، مغلوب دوندگی و تلاش جوانان آران و بیدگلی در قالب تیم سپاهان شد و موجب افتخارشد.

ایلنا: نایب رییس باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان آران  و بیدگل  گفت: سپاهان آران و بیدگل پرسپولیس را در تهران شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، جواد دهقانی با اعلام این خبر گفت: در این دیدار که پیرو سلسله نشست ها با مدیران ارشد باشگاه از جمله سردار رویانیان و بهروزمنتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس که در حاشیه جشن تجلیل از چهره های ماندگار پرسپولیس در برج میلاد تهران انجام شدبه توافقات ارزشمندی دست یافتیم که از جمله آن به دیدار تدارکاتی تهران و برگزاری تورنمنت 4 جانبه حماسه سازان سیاسی در 22و23 خردادماه92 می توان اشاره کرد.

جواد دهقانی ادامه داد: در دیدار تدارکاتی تهران، تیم  پرسپولیس، نمایش بسیار خوبی داشت. لکن در ادامه مغلوب دوندگی و تلاش جوانان آران و بیدگلی در قالب تیم سپاهان شد و موجب افتخارشد.

بازیکنان امید پرسپولیس در این دیدار دوستانه با مربیگری مجید پروین، میزبان تیم فوتبال سپاهان آران و بیدگل در ورزشگاه 10 هزار نفری امام رضا (ع) تهران بودند.

این بازی روز سه شنبه تاریخ92/02/31 ساعت17 برگزار شد.شروع طوفانی پرسپولیسی‌ها در دقیقه 20بازی، منجر به گل اول این تیم شد.اما سپاهان بعد از گل، چند حمله را تدارک دیدند که در یک ضربه کرنر توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند.

در نیمه دوم تیم سپاهان با ضربه پنالتی که گرفت پیش افتاد. ولی از روی یک ضربه از راه دور بازیکنان پرسپولیس بازی رابه تساوی کشیده شدند.در دقیقه 80 دروازه پرسپولیس فرو ریخت و بازی با نتیجه 3بر 2 به نفع سپاهان به پایان رسید. وحید قلیچ و شیرزاد نیز در کنار زمین حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز