خبرگزاری کار ایران

دانش آموخته دانشگاه کاشان؛ رتبه نخست کارشناسی ارشد صنایع دستی

کد خبر : ۷۴۶۴۷

برای دو سال متوالی دانشجویان دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد صنایع دستی را کسب کردند.

ایلنا: مدیر گروه صنایع دستی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: برای دو سال متوالی، دانشجویان این دانشکده رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد صنایع دستی را کسب کردند.

 ابوالفضل عرب بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  اظهار داشت: ایمان بهرامی، دانش آموخته رشته صنایع دستی، این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز علی اکبر محرابی در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته صنایع دستی حایز رتبه نخست شد.

عرب بیگی، همچنین به کسب رتبه دوم و سوم کارشناسی ارشد صنایع دستی توسط دانشجویان این دانشگاه در سال جاری اشاره کرد خاطر نشان کرد: دلیل این موفقیت ها تلاش و پشتکار دانشجویان و همت و توان علمی اساتید این دانشگاه است.

این دانش آموخته موفق نیز دانشگاه کاشان را در موفقیت خود حایز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه کاشان در موفقیت و انگیزه برای ادامه تحصیل خود و کسب رتبه نخست 80 درصد تاثیر داشت.

بهرامی، با قدردانی از رییس دانشگاه در فراهم کردن امکانات این دانشگاه خاطر نشان کرد: امکانات کارگاهی و استادان خبره و برجسته این دانشگاه تاثیر به سزایی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دارد.

وی، مرحوم استاد رحمتی را یکی از اساتید نمونه و در کسب موفقیت خود حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: برای پایان نامه خود با عنوان طراحی فضای شهری با استفاده از تکنیک موزائیک از تجربیات ایشان استفاده کردم.

این دانشجوی موفق، دلیل موفقیت خود را توکل به خدا و اراده و پشتکار برشمرد و به دانشجویان توصیه کرد که برای موفقیت و رسیدن به هدف با اتکاء به خدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز