خبرگزاری کار ایران

در کاشان و آران و بیدگل؛

فعالیت ایلنا نسبت به سایر رسانه‌ها بهتر و بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۲

بارها دیده‌ایم که خبرگزاری ایلنا درشهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حداقل امکانات توانسته با صداقت و شفاف‌سازی، اخبار این شهرستان‌ها را به موقع انعکاس دهد.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بارها دیده‌ایم که خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حداقل امکانات توانسته با صداقت و شفاف‌سازی اخبار این شهرستانها را به موقع انعکاس دهد.

روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ضمن رضایتمند خواندن فعالیت نمایندگی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در شهرستان آران و بیدگل گفت: خبرنگاران ایلنا در کاشان و آران و بیدگل افرادی پرکار، زحمتکش و موفق در بیان دغدغه های مردم و مسئولین در جهت مشکلات جامعه هستند.

وی خبرگزاری ایلنا را به جهت انعکاس اخبار به موقع و شفاف یکی از پرمخاطب‌ترین سایت‌های خبری کشور دانست و گفت: بیشترین بار ارتباط فرمانداری آران و بیدگل در جهت انعکاس اخبار و خدماتی که دولت در این شهرستان به مردم ارائه كرده است  را خبرگزاری ایلنا و ایرنا بر دوش كشیده‌اند.

فرماندار آران و بیدگل تصریح كرد: ازمسئول خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تقدیر و تشکر می‌کنم که با صداقت و شفاف سازی اخبار این شهرستان را تبیین می‌کند.

سلگی با تشکر ویژه از مدیر عامل خبرگزاری ایلنا نسبت به اختصاص صفحه ویژه این خبرگزاری به شهرستان کاشان اظهارداشت: اختصاص صفحه ویژه ایلنا به شهرستان کاشان باعث شده تا نگاه‌های تخصصی‌تر، محلی‌تر و دقیق‌تر منعکس شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن 24 شهرستان هرگز نمی‌تواند به همه مشکلات و اخبار بپردازد. گفت: با توجه به اینکه شهرستان دارالمومنین صنعتی، کارگری و فرهنگی کاشان در حال تبدیل شدن به یک کلان شهر است و منطقه دارالشهدای آران و بیدگل نیز با داشتن جمعیت 100 هزار نفری کارگری و صنعتی، اختصاص صفحه ویژه ایلنا به شهرستان کاشان کاری بسیار پسندیده و به جا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز