خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور

سمینار کاربرد درمان‌های موج سوم شناختی - رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۲۹۴

اختلال‌های روان‌تنی و روان‌پزشكی، كاربردها و اثربخشی‌ درمان‌های موج سوم در علوم پزشكی و نقش معنویت در این درمان‌ها از محورهای اصلی این سمینار است.

ایلنا: برای نخستین بار در کشور، سمینار کاربرد درمان‌های موج سوم‌ شناختی- رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دبیر علمی سمینار کاربرد درمان‌های موج سوم‌شناختی - رفتاری در علوم پزشکی، در دانشگاه کاشان گفت: درمان‌های موج سوم و اختلال‌های روان­‌تنی و روانپزشکی، کاربرد‌ها و اثربخشی درمان‌های موج سوم در علوم پزشکی و نقش معنویت در  این درمان­‌ها از محورهای اصلی این سمینار است.

عبدا... امیدی با اشاره به اینکه این سمینار دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور است، افزود: سمینار در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور اساتید صاحب نظر از دانشگاه­‌های کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نخستین سمینار کشوری کاربرد درمان‌های موج سوم‌شناختی- رفتاری در علوم پزشکی به همت گروه روان‌شناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این سمینار در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به ظرفیت محدود جهت دریافت مجوز از وزارت بهداشت اذعان داشت: پزشکان علاقمند بایستی در سایت بازآموزی ثبت نام نمایند و روان‌شناسان و مشاوران نیز می‌توانند تا صبح روز اول سمینار برای دریافت گواهی از نظام روان‌شناسی یا این دانشگاه در محل سمینار ثبت نام کنند.

امیدی، با اشاره به اینکه ظرفیت کل سمینار ۴۰۰ نفر است که بیش از نصف این ظرفیت تکمیل شده، یادآور شد: شرکت برای همه علاقمندان آزاد و رایگان است و افرادی که علاقمند به دریافت امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند. بایستی در سایت سمینار به ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز