خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته معلم آموزش و پرورش کاشان اعلام شد

کد خبر : ۶۶۸۰۱

تجلیل از یک صد و 15 معلم نمونه، تجلیل از یک صد و 49 فرهنگی که پس از سی سال خدمت صادقانه در سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل شده اند از مهمترین برنامه مدیریت آموزش و پرورش کاشان در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

ایلنا - کاشان: دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش کاشان برنامه های هفته معلم در این شهرستان را اعلام کرد.

"علیرضا فاضل دربندی" در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  گفت: برنامه هفته بزرگداشت مقام معلم از روز دهم اردیبهشت با دیدار از خانواده فرهنگیان شهید و فرهنگیان بازنشسته آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تجلیل از یک صد و 15 معلم نمونه، تجلیل از یک صد و 49 فرهنگی که پس از سی سال خدمت صادقانه در سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل شده اند از دیگر برنامه مدیریت آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

وی اظهار داشت: سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه معلمان و عطرافشانی گلزار شهدا در دوازه اردیبهشت و دیدار با امام جمعه کاشان از برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود:تجلیل از کلیه بازنشستگان فرهنگی کاشان به عنوان سرمایه های انسانی جامعه از دیگر برنامه هایی است که در 17 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

فاضل دربندی، اجرای مراسم ویژه زنگ سپاس در روز شنبه چهارده اردیبهشت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی با مشارکت فرهنگیان از دیگر برنامه هایی ذکر کرد که در هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز