خبرگزاری کار ایران

اگر عاقل باشد به من پیشنهاد وزارت می‌دهد!

کد خبر : ۸۸۶۵۲

این همه حرف ‌علیه ما در این هشت سال زده شده است. یکی بگوید احمدی‌نژاد به من یکی چه چیزی داده است. ما هیچ چیزی گیرمان نیامده است.

پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی، در میان نمایندگان مجلس و به‌ویژه برخی چهره‌های شاخص جبهه پایداری، تحولات اساسی رخ داده است. یکی از این نمایندگان که از چهره‌های مطرح در مجلس در سال‌های گذشته بوده و تقریبا گوی سبقت را در طرفداری از احمدی‌نژاد و دولت وی از دیگر رقبای خود ربوده بود، «مهدی کوچک‌زاده» است.

به گزارش ایلنا، تابناک با این مقدمه ادامه داد: گویا با روی کار آمدن دولت جدید حتی این نمایندگان نیز مشی خود را عوض کرده‌ و با‌ چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای، جهت خود را با مواضع پیشینشان عوض کرده‌اند؛ به گونه‌ای که چند روز پیش، مهدی کوچک‌زاده در ‌محفلی دوستانه و در کنار برخی‌ خبرنگاران پارلمانی وابسته به اصولگرایان، مواضع جدید خود را تشریح کرد.

بنا بر این گزارش، مواضع جدید کوچک‌زاده، دست‌کم با توجه به شناختی که از او هست، در نوع خود بی‌نظیر است. وی که ‌کاملا دوستانه به پرسش‌های دوستان خبرنگار پاسخ می‌داد، دیدگاه‌های جالبی درباره روحانی، دولت منتخب، حسین الله‌کرم و حتی تمایل به تصدی پست وزارت کشاورزی برای خود داشت!

کوچک‌زاده در پاسخ یکی از دوستان که پرسید آیا ‌سخنان آقای الله‌کرم که گفته چند روز پیش از انتخابات به آقای جلیلی گفته‌اند‌ به نفع روحانی کنار برود، درست است؟ گفت: این چه حرف‌هایی است؟ من نمی‌دانم آقای الله‌کرم چه کاره است که چنین چیزی را بگوید. ما هم به خیلی افراد خیلی چیز‌ها می‌گوییم.

وی همچنین به این پرسش که تحریم‌ها همچنان پابرجاست اما غرب اعمال تحریم‌های جدید را به تعویق انداخته‌، این‌گونه پاسخ داد: آنها واقعا مرددند. ‌موضع روحانی همچنان برای اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مبهم است و هر کدام با خود می‌گویند نکند وی به سمت گروه دیگر گرایش پیدا کند! اگر به دنبال اتفاق و اتحاد باشد،‌ ما نیز کار خود را می‌کنیم و با کسی دعوا نداریم ولی اگر به دنبال نفاق باشد و بخواهد سر یک جناح کلاه بگذارد، به زودی مشخص خواهد شد. وی در مصاحبه مطبوعاتی سخنان خوبی گفت و ما نیز همین‌ها را می‌خواهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ‌آیا برای دولت جدید پستی به شما پیشنهاد نشده است؟ گفت: ما گفته‌ایم که قفل‌سازیم و کلید آنها تا قفل ما نباشد، به هیچ دردی نمی‌خورد. اگر عقل داشته باشد، پیشنهاد می‌کند.

از کوچک‌زاده سوال شد که "برای چه پستی؟"

وی گفت: برای وزارت کشاورزی اما از نظر آنها ما افراطی هستیم.

وقتی یکی از خبرنگاران به کوچک‌زاده گفت "به امید خدا این دولت به گونه‌ای عمل کند که آشتی و صلح برقرار شود"، وی پاسخ داد: من آدم عاشق‌پیشه‌ای هستم و با یک تلنگر اشکم در‌ می‌آید. شما رسانه‌ها این‌طور نشان داده‌اید که ما اهل دعوا و جنجال هستیم.

وی همچنین گفت: این همه حرف ‌علیه ما در این هشت سال زده شده است. یکی بگوید احمدی‌نژاد به من یکی چه چیزی داده است. ما هیچ چیزی گیرمان نیامده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز