خبرگزاری کار ایران

احضار روح صدام در قطر!

کد خبر : ۴۰۴۶۳

افسران گارد ریاست‌جمهوری در رژیم صدام به میزبانی قطر مشغول توطئه برای براندازی دولت ملی نوری مالکی هستند.

کیهان نوشت: افسران گارد ریاست‌جمهوری در رژیم صدام به میزبانی قطر مشغول توطئه برای براندازی دولت ملی نوری مالکی هستند.

به گزارش ایلنا این روزنامه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهرین‌نت افزوده است: منابع مطلع تاکید می‌کنند دو هفته پیش افسران گارد ریاست‌جمهوری منحل شده و افسران سابق اطلاعات رژیم بعث بعد از موفقیت سیاستمداران طرفدار نظام سابق در برپایی تظاهرات و تحصن نشستی در دوحه برگزار کردند و به بررسی تحولات این کشور پرداختند.

بر اساس این گزارش آنان مایلند تشکیل منطقه سنی‌نشین در عراق را اعلام کنند.

این منابع به نهرین نت گفته‌اند که نشست مذکور با حضور «طارق الهاشمی» که به طور پنهانی به دوحه سفر کرده و «حارث الضاری» روحانی‌نمای نزدیک به صدام برگزار شده است.

گفته می‌شود در این نشست‌ها افسران اطلاعاتی ترکیه و قطر نیز حضور داشتند و راههای تشکیل گروههای مسلح به نام «ارتش آزاد عراق» و یا به عنوان نیروهای سازمان‌یافته تحت نام نیروهای مسلح استان سنی‌نشین در صورت اعلام تشکیل منطقه اهل سنت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کرده‌اند امارات اکنون به شدت از تظاهرات و اعتراضها در استان الانبار حمایت می‌کند به طوری که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح در امارات دستور حمایت کامل از توسعه اعتراضها و تظاهرات در مناطقی که اکثریت آنان از اهل سنت هستند به خصوص در مناطق الانبار و صلاح الدین و نینوی را صادر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز