خبرگزاری کار ایران

با تصمیم نمایندگان؛

ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در بدنه دولت از دستور کار مجلس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۹۸

«روز گذشته در جریان رسیدگی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پیشنهاد تجمیع منابع بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستور کار مجلس خارج شد».

روز گذشته در جریان رسیدگی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پیشنهاد تجمیع منابع بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستور کار مجلس خارج شد.

به گزارش ایلنا، عصر روز گذشته در جریان رسیدگی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهادی برای ادغام منابع بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب تبصره ۲ ماده ۴۹ این قانون مطرح کردند که سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان دلایل کار‌شناسی مخالفت خود را با این امر به کمیسیون تخصصی مربوطه اعلام کرد.

در ‌‌نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح و بررسی این پیشنهاد مخالفت کردند و این مسئله از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد و در تبصره ۲ الزام به وحدت رویه در ارائه خدمات بیمه‌ای نمودند.

این تصمیم نمایندگان مجلس در حالی اتخاذ شد کهدر روزهای اخیرکارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در دونوبت با برگزاری اجتماعات اعتراضی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، خواستار تضمین استقلال مالی و مدیریتی سازمان تامین اجتماعی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز