خبرگزاری کار ایران

بدلیل کتک زدن پیمانکار:

کارگر اخراجی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۴۲

درپی شکایت شرکت کیسون مجری پروژه قطار شهری اهواز از یکی از ۴ کارگر اخراجی، که متهم به ضرب وشتم کارفرمای کیسون در قطار شهری شده است، مراجع قضایی اهواز این کارگر را محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه می کند.

یک کارگر اخراجی پروژه ساخت قطار شهری اهواز که در تاریخ ۲۹ مهرماه سال جاری چند تن از مدیران شرکت پیمانکاری کیسون را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه محکوم شد.

منابع خبری ایلنا در پروژه ساخت قطار شهری اهواز اعلام کردند، در پی شکایت شرکت پیمانکاری کیسون(مجری ساخت قطار شهری اهواز) از این کارگر اخراجی به اتهام ضرب و شتم مدیران این شرکت، دادگاهی در اهواز این کارگر را به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه محکوم کرد.

یکی از کارگران پروژه قطار شهری اهواز در تشریح جزئیات این خبر به ایلنا گفت: در پی اخراج ۴ کارگر کارگاه مرکزی قطار شهری اهواز(مترو) در روز ۲۶ مهر ماه سال جاری، یکی از کارگران اخراجی بنام «م. ب» که از اخراج و تعویق چندین ماهه حقوق خود عصبانی شده بود صبح روزسه شنبه(۲۹ مهر) وارد محدوده کارگاه شد و «سید ناجی محبت» مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت کیسون در پروژه قطار شهری اهواز را به همراه چند مدیر دیگر در حین برگزاری جلسه‌ای، مورد ضرب شتم قرار داد.

او افزود: در حین این درگیری کارگر اخراجی با ضربات پی در پی چوب دست مدیرعامل را مجروح کرد و سپس از کارخانه خارج شد.

به گفته این مبع خبری، کارگری که اکنون به پرداخت دیه محکوم شده است، چندین بار پیش از وقوع این حادثه با حضور در دفتر مدیر عامل در خواست بازگشت به کار داده بود و یکبار نیز مشاجره لفظی شدیدی بین او و فرد مضروب اتفاق افتاده بوده است.

به گفته این کارگر، طرح شکایت از جانب شرکت پیمانکاری کیسون صورت گرفته و آقای محبت به عنوان فرد آسیب دیده شکایتی را مطرح نکرده است.

او در ادامه اظهار داشت: با شکایت شرکت کیسون کارگر متهم توسط ماموران نیروی انتظامی در منزل خود بازداشت شد اما با قید وثیقه آزاد شده بود.

طبق اظهارات همکاران ضارب، او با حقوق ماهانه یک میلیون تومان در ابن کارگاه مشغول بکار بوده و اندوخته‌ای برای پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان دیه ندارد.

آنطور که سایر همکاران او روایت می‌کنند مدیران شرکت کیسون این کارگر را در حالی اخراج کرده‌اند که حقوق او از ابتدای خرداد ماه امسال پرداخت نشده بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز