خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان لرستان:

دریافت هرگونه وجه غیرقانونی از بیماران ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۱۷

«با افزایش تعرفه‌های خدمات پزشکان و ثبت ۳۰۰ نوع خدمت دیگر با ارزش گذاری نسبی، دیگر جایی برای اخذ زیر می‌زی از بیماران از طرف پزشکان وجود ندارد و در صورت تخلف، اقدامات تنبیهی خاصی از طرف سازمان‌های بیمه گر و دانشگاه علوم پزشکی برای متخلفان در نظر گرفته شده است».

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: دریافت هرگونه وجه غیرقانونی از بیماران ممنوع است و در صورت وقوع جرم، لغو قرارداد تمامی سازمان‌های بیمه گر با پزشکان متخلف ازجمله اقدامات تنبیهی برای آنان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «رامین بهاروند» درنشست هم اندیشی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان وریاست سازمان نظام پزشکی خرم آباد با بیان این مطلب، اظهار داشت: مبانی کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت باعثرشد چشمگیر تعرفه‌های دولتی شده، که همین امر فاصله تعرفه‌ها را در بخش خصوصی با بخش دولتی به طور ویژه‌ای کاهش داده است.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزه سلامت و ارتقاء سطح خدمات، افزود: با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت همه منتظر تغییرات وسیعی در حوزه نظام سلامت بودیم که با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بسته‌های متنوع درمانی وبهداشتی امروز شاهد رضایتمندی مردم در تمامی حوزه‌های سلامت هستیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان اظهار داشت: با افزایش تعرفه‌های خدمات پزشکان و ثبت ۳۰۰ نوع خدمت دیگر با ارزش گذاری نسبی، دیگر جایی برای اخذ زیر می‌زی از بیماران از طرف پزشکان وجود ندارد و در صورت تخلف، اقدامات تنبیهی خاصی از طرف سازمان‌های بیمه گر و دانشگاه علوم پزشکی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز