خبرگزاری کار ایران

درمانگاه دکتر امانی هنوز تجهیز نشده است:

۷۰ هزار کارگر ساکن پاکدشت در انتظار تحقق وعده نوربخش

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۰۵

«همزمان با هفته تامین اجتماعی مدیرعامل این سازمان با سفر به پاکدشت ضمن بازدید از تنها درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان وعده تجهیز آزمایشگاه، امکانات پزشکی و استخدام پزشکان متخصص را داده بود که هنوز عملی نشده است.»

دبیر خانه کارگر شهرستان پاکدشت با اشاره به کمبود امکانات درمانی تأمین اجتماعی در این شهرستان از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواست به وعده‌های خود در زمان بازدید از درمانگاه «دکتر امانی» که در هفته تامین اجتماعی سال جاری انجام گرفت عمل کند.

«عوض سلطانی» با انتقاد از بی‌توجه‌ای مسئولان تامین اجتماعی به مشکلات بخش درمان جامعه کارگری، به ایلنا گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی(۱۹ تا ۲۵ تیرماه) مدیرعامل این سازمان با سفر به پاکدشت ضمن بازدید از تنها درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان وعده تجهیز آزمایشگاه، امکانات پزشکی و استخدام پزشکان متخصص را داده بود که هنوز عملی نشده است.

او با بیان اینکه جامعه بیمه شده این شهرستان منتظر عملی شدن وعده‌ای آقای «نوربخش» در هفته دولت بودند افزود:، تشکلات کارگری این شهرستان، همه کمبود‌های درمانی تامین اجتماعی و معضلات پیش رو را به مدیرعامل و هیئت همراه انتقال دادند اما تا کنون بیمه شدگان هیچ تغییرات جدیدی را در زمینه رفع مشکلات درمانی خود شاهد نبوده‌اند.

این فعال کارگری با اشاره به اینکه این شهرستان ۷۰ هزار کارگر فعال و ۴ هزار و ۵۰۰ کارگر بازنشسته دارد افزود: امکانات پلی کلینیک دکتر امانی بدلیل فقدان تجهیزات و امکانات درمانی درخور جمعیت عظیم کارگری این شهرستان نیست به همین دلیل هر چه سریعتر باید این بیمارستان تجهیز شود.

دبیر خانه کارگر پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان پاکدشت از کمبود امکانات پزشکی و پزشکان متخصص در بخشهای مختلف درمانی شکایت دارند، اظهار داشت: این مرکز با کمبود پزشکان متخصص در زمینه‌های چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی مواجه است و محدودیت امکانات سونوگرافی و فعالیت روزانه داروخانه مشکلات بسیاری را برای بیمه شدگان ایجاد کرده است.

به گفته دبیر خانه کارگر پاکدشت پس از بازدید آقای نوربخش جامعه کارگری شهرستان منتظر دریافت خدمات بهتری در بخش درمان بودند که متاسفانه تا کنون اقدامی در جهت رفع مشکلات در مانی کارگران پاکدشتی صورت نگرفته است.

سلطانی کاهش خدمات درمانی تامین اجتماعی این شهرستان را عامل تهدید کننده سلامت جامعه کارگری دانست و گفت: این درحالی است که کارگران و بازنشستگان هر ماه بخشی از دستمزدشان را بابت پیش‌خرید خدمات درمانی به سازمان تامین اجتماعی می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز