خبرگزاری کار ایران

ایلنا منتشر می‌کند:

درخواست راهپیمایی روز جهانی کارگر به دولت ارسال شد / جدول برنامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۵

چکیده: ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر برای ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر برنامه راهپیمایی کارگران را تدارک دیده و به این منظور درخواست مجوز این راهپیمایی را به وزارت کشور ارسال کرده است.

عناوین و برنامه‌های هفته کارگر سال ۹۳ توسط روابط عمومی ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر برای ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر برنامه راهپیمایی کارگران را تدارک دیده است و به این منظور درخواست مجوز این راهپیمایی را به وزارت کشور ارسال کرده است و با توجه به جلوگیری از راهپیمایی کارگران طی شش سال پایانی دولت احمدی‌نژاد، کارگران امیدوارند در اولین سال تصدی دولت یازدهم، مجوز راهپیمایی روز جهانی کارگر صادر شود.

بنا بر این گزارش، ستاد بزرگداشت هفته کارگر اواین روز این هفته را کارگران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) نامگذاری کرده است. شنبه ۶ اردیبهشت روز کارگران و تامین اجتماعی نام گرفته است و در این روز چهارمین جشنواره ادبی فرهنگی کارگر ایرانی نیز برگزار می‌شود. سومین روز از هفته کارگر روز کارگران جوان و امنیت شغلی نامگذاری شده که برنامه اصلی این روز گردهمایی نمایندگان کارگران قراردادی و پیمانی است. دوشنبه، هشتم اردیبهشت نیز روز کارگران پیشکسوت نام گرفته است. در این روز هفتمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار برگزار می‌شود. نهم اردیبهشت روز کارگران زن نام گرفته است که در این روز مراسم تجلیل از زنان کارگر نمونه برگزار می‌شود. در ششمین روز هفته کارگر که به عنوان کارگران، ولایت و اقتصاد مقاومتی نام گرفته است کارگران با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز