خبرگزاری کار ایران

۲۳ نفر نجات یافتند؛

جزئیات حادثه سقوط دو کارگر بر اثر آتش‌سوزی / گزارش تصویری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۹

چکیده: سخنگوی آتشنشانی درباره اظهارات شاهدان عینی که دلیل تاخیر در نجات دو کارگر زنی که از پنجره طبقه پنجم ساختمان آویزان شده و سپس با سقوط به زمین کشته شدند، گفت: وقوع نقص فنی در دست بررسی است و اکنون قادر به تایید آن نیستیم اما به طور معمول نوع کارکرد چهار جک دستگاه بالابر به گونه‌ای است که بالا رفتن دستگاه دو یا سه دقیقه زمان می‌برد.

سخنگوی آتشنشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به بیان جزئیاتی از حادثه آتش‌سوزی پیش از ظهر امروز در ساختمانی پنج طبقه در تقاطع خیابان جمهوری و ابوریحان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی کشور زمان وقوع حادثه را ۱۱ و ۳۳ دقیقه صبح امروز(یکشنبه) اعلام کرد و گفت: ۲۵ یا ۲۶ نفر در طبقات به طرز خطرناگی گرفتار شده بودند که دونفر از آنان کشته شدند.

سخنگوی آتشنشانی درباره نجات یافتگان این حادثه گفت: ۸ نفر از کارگران از طریق دستگاه بالابر از پنجره ساختمان نجات یافته‌اند و ۱۵ نفر از پله‌ها(و بدلیل تجمع دود) با استفاده از دستگاه تنفسی توسط آتشنشانان به بیرون از ساختمان هدایت شدند.

سخنگوی آتشنشانی درباره اظهارات شاهدان عینی که دلیل تاخیر در نجات دو کارگر زنی که از پنجره طبقه پنجم ساختمان آویزان شده و سپس با سقوط به زمین کشته شدند، گفت: وقوع نقص فنی در دست بررسی است و اکنون قادر به تایید آن نیستیم اما به طور معمول نوع کارکرد چهار جک دستگاه بالابر به گونه‌ای است که بالا رفتن دستگاه دو یا سه دقیقه زمان می‌برد.

ملکی همچنین از مصدوم شدن سه نفر از آتشنشانان طی این حادثه خبر داد.

اطلاعات تایید نشده ایلنا از وقوع آتش سوزی در کارگاه پوشاکی در مساحت ۸۰ متر مربع حکایت دارد.

[گزارش تصویری]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز