خبرگزاری کار ایران

دیدار کمیته بیمه درمان خانه کارگر با مدیکل تامین اجتماعی سمنان:

بخش درمان مستقیم تأمین اجتماعی احیاء شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۹

چکیده: از موضوعات مطرح شده در این جلسه، درخواست احیای بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی استان و افزایش خدمات به بیمه شدگان و همچنین افزایش بهای اقلام دارویی و.. بوده است.

جلسه مشترک کمیته بیمه و درمان خانه‌های کارگر سمنان با مدیر کل و مسئول درمان اداره تامین اجتماعی استان برگزار شد.

حبیب الله محقق، رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر سمنان در خصوص جلسه مشترک با مسئولان تامین اجتماعی استان به ایلنا گفت: در این جلسه که درسالن اجتماعات کارخانه قند شاهرود برگزار شد، اعضای کمیته بیمه و درمان خانه‌های کارگرسمنان به بیان مشکلات خود در خصوص وضعیت درمان مستقیم بیمه شدگان، پرداختند.

او بابیان اینکه مسئولان سازمان تامین اجتماعی باید در جهت حفظ استقلال سازمان گام بردارد، افزود: از منظر تشکیلات خانه کارگر، سازمان تامین اجتماعی یک ابزار خدمت رسانی است که نیازمند تقویت است و نباید به آن با دید ابزاری برای اعمال قدرت نگاه کرد.

به گفته این فعال کارگری از موضوعات مطرح شده در این جلسه، درخواست احیای بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی استان و افزایش خدمات به بیمه شدگان و همچنین افزایش بهای اقلام دارویی و.. بوده است.

این فعال کارگری با بیان اینکه در شرایط کنونی باید تمرکز اصلی سازمان بر احیای بخش درمان مستقیم معطوف شود، در خصوص مطالبات تامین اجتماعی گفت: از موضوعات مورد برسی در جلسه امروز، عدم پرداخت مطالبات تامین اجتماعی استان از سوی کارفرمایان بخش صنعت بوده است که مبالغ زیادی را بابت پرداخت نکردن سهم بیمه به سازمان بدهکار شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی به دلیل عدم اطلاع رسانی در خصوص عملکرد سازمان تامین اجتماعی نوعی شکاف میان مسئولان سازمان و بیمه شدگان به وجود آمده است، گفت: از سرگیری جلسات مشترک می‌تواند باعثشفاف سازی در خصوص عملکرد سازمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز