خبرگزاری کار ایران

وزیر کار دستور داد:

لغو پاداش‌های میلیاردی به مدیران تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۳

چکیده: «با توجه به اینکه این صندوق‌ها امانتی است از سوی صاحبان آنان اعم از کارگران و کارفرمایان، روستاییان و… از جنابعالی می‌خواهم دراسرع وقت بررسی ساختار صندوق‌ها و نظام پرداخت جهت بررسی در اولین جلسه هیات امنای تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد. / اینجانب خواهانم نظام پرداخت پاداش منطقی و متعادل تنظیم گردد.»

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درنامه‌ای خطاب به دکتر احمد میدری(معاون رفاه اجتماعی وزارت کار) دستور داد در اولین جلسه هیات امنا نظام پرداخت به مدیران تامین اجتماعی بررسی شود.

به گزارش مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی متن نامه مذکوربه این شرح است:

متاسفانه با بررسی‌های صورت گرفته ساختارهای صندوق‌ها دچار مشکلات اساسی است که هم انجام کار اداری و نظام تصمیم گیری را با مشکل مواجه ساخته و از سویی هزینه‌های غیر متعارف درصندوق‌ها به چشم می‌خورد که یکی از این موارد اختلاف سطح حقوق بین مدیران ارشد در صندوق‌ها و سایر مشاغل مشابه می‌باشد.

علاوه بر این با توجه به اینکه این صندوق‌ها امانتی است از سوی صاحبان آنان اعم از کارگران و کارفرمایان، روستاییان و… از جنابعالی می‌خواهم دراسرع وقت بررسی ساختار صندوق‌ها و نظام پرداخت جهت بررسی در اولین جلسه هیات امنای تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد. اینجانب خواهانم نظام پرداخت پاداش منطقی و متعادل تنظیم گردد.

گفتنی است، پیش از این دکترعلی ربیعی برداشت ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پرداخت پاداش که در آخرین روزهای دولت قبل مورد تصویب قرارگرفته بود را لغو کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز