خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا طرح شد:

اظهار بی اطلاعی وزیر سابق از فقدان و کشف اسناد تخلفات تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۹

چکیده: «این مساله در دوره من اتفاق نیفتاده است و من از آن بی‌خبرم. در واقع این امر(دزدی اسناد) یک ماه پس از ما(دوران مسئولیت ما) مطرح شد. بنابراین اطلاعی ندارم که چه کسانی در آن مقصر بوده‌اند.»

با اعلام کشف اسناد مفقود شده از تخلفات سازمان تأمین اجتماعی، آخرین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم طرح این مسئله در رسانه‌ها را اقدامی تبلیغاتی توصیف کرد.

«اسدالله عباسی» با اعلام بی‌خبری از فقدان و کشف این اسناد، به ایلنا گفت: این مساله در دوره من اتفاق نیفتاده است و من از آن بی‌خبرم. در واقع این امر(دزدی اسناد) یک ماه پس از ما(دوران مسئولیت ما) مطرح شد. بنابراین اطلاعی ندارم که چه کسانی در آن مقصر بوده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوم احمدی‌نژاد که پس از ماه‌ها جنجال بر سر حضور سعید مرتضوی در رأس سازمان تأمین اجتماعی و استیضاح و برکناری شیخ‌الاسلامی، عهده دار وزارت شده بود با «تبلیغاتی» و «حاشیه‌سازی» توصیف کردن اعلام مفقود شدن این اسناد، گفت: طی این سال‌ها برخوردهای سیاسی فراوانی با سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت و دو گروه مختلف تحقیق و تفحص از این سازمان را مورد رسیدگی قرار دادند.

وزیر سابق کار با ابراز امیدواری نسبت به تأثیر نتایج تحقیقات هیئت تحقیق و تفحص در رفاه بیمه‌شدگان، اظهار کرد: انشاالله اعضای گروه تحقیق و تفحص با تدبیر در این خصوص تلاش کنند و نتیجه کار آن‌ها - که زحمات بسیاری نیز برای آن کشیده شده است - دستاورد مثبتی داشته باشد.

وی افزود: باید در این خصوص با دقت بررسی شود و کسانی که مقصر این مساله بوده‌اند و یا اینکه شایعه سازی کرده‌اند مشخص شوند.

عباسی در پایان در پاسخ به سوالی محل فعالیت خود پس از وزارت کار را دانشگاه آزاد ذکر کرد و در خصوص حضور در جلسات ساختمان لادن که گفته می‌شود محل جلسات وزرای پیشین دولت‌های محمود احمدی‌نژاد است نیز گفت: تنها یک بار آن هم جهت دیدن همکاران سابق به آنجا رفتم اما در دیگر جلسات حضور نداشته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز