خبرگزاری کار ایران

در صحن شورا مطرح شد؛

سوءاستفاده از نام خانواده شهدا برای ورود به اماکن ورزشی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۴۱

عضو شورای شهر تهران گفت: گزارشاتی به دست ما رسیده است که افراد بدون پرداخت هیچ مبلغی از امکانات ورزشی شهرداری استفاده می‌کنند. هیچ کنترلی روی ورود و خروج به این مراکز وجود ندارد و برخی به اسم خانواده شهدا وارد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در رابطه با کاهش 16.5 میلیارد تومانی سقف درآمدهای سازمان ورزش رای نیاورد.

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در دفاع از این پیشنهاد گفت: این سقف درآمدی بی‌شک محقق نخواهد شد و فقط با افزایش آن به جامعه فشار می‌آوریم.

مرتضی الویری به عنوان مخالف این پیشنهاد گفت: گزارشاتی به دست ما رسیده است که افراد بدون پرداخت هیچ مبلغی از این امکانات ورزشی استفاده می‌کنند. هیچ کنترلی روی ورود و خروج به این مراکز وجود ندارد و برخی به اسم خانواده شهدا وارد می‌شوند. این افزایش درآمد در ردیف بودجه در راستای انضباط بخشی است.

نظری در واکنش به اظهارات الویری تاکید کرد: افزایش ردیف درآمدی منجر به انضباط‌بخشی نمی‌شود.

حق‌شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به عنوان موافق طرح با بیان اینکه گزارشاتی که الویری مطرح می‌کند، دقیق نیست، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه 15 میلیارد به پیشنهاد شهرداری اضافه کرده است تا شهرداری به عنوان عوارض دریافت کند این تصمیم شما به معنای افزایش 300 درصدی هزینه‌های مردم است.

او ادامه داد:‌ مردم تهران هزار مشکل دارند از آلودگی هوا، چاقی، ترافیک و سرطان گرفته تا هزار مشکل دیگر به همین دلیل سلامت مردم اهمیت دارد.

هاشمی رئیس شورا در واکنش به اظهارات حق‌شناس گفت: البته چاقی را ما ایجاد نکرده‌ایم.

با این حال حق‌شناس به اظهارات خود ادامه داد و گفت: سازمان ورزش‌ تنها جایی است که مردم تا حدودی از عملکرد شهرداری رضایت داشته و از آن استفاده می‌کنند نتیجه این افزایش درآمد، افزایش تعرفه و پول اضافه گرفتن از مردم است و این درآمد قابلیت تحقق ندارد.

هاشمی، رئیس شورا با تاکید بر اینکه افزایش درآمد به معنای افزایش تعرفه استفاده از سازمان‌های ورزشی نیست، گفت: بر اساس اصول مارکتینگ با افزایش سانس‌ها می‌توان درآمد را افزایش داد.

در ادامه حجت نظری پیش از رای‌گیری با تاکید بر اینکه نگاه مارکتینگ در شهرداری وجود ندارد، گفت:‌ نگاه درآمدزایی است و این ردیف درآمدی محقق نخواهد شد.

در انتها این پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مبنی بر کاهش سقف درآمدهای سازمان ورزش‌ها در صحن به رای گذاشته شد و به تصویب نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز