خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:

نوروز 97 هیچ مسافری در سوله‌های بحران اسکان داده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۷۸

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام خبر حذف سوله های بحران از اماکن اسکان موقت مسافران در نوروز 97 گفت: به دلیل حاشیه‌های پیش آمده در سال‌‌های گذشته و ضرورت آماده باش سوله‌های بحران، در نوروز امسال برخلاف سال‌های گذشته از این اماکن برای اسکان موقت مسافران استفاده نمی‌شود.


به گزارش ایلنا، مهدی سیف با اشاره به برنامه‌های نوروز 97 اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های برنامه‌های امسال این است که به آئین نوروز پررنگ تر از سال‌های قبل پرداخته شود و از سوی دیگر با هماهنگی با ستاد تسهیلات نوروزی استانداری تهران، از هر گونه موازی کاری پرهیز شود.

وی با تاکید بر ادامه روند برگزاری تورهای گردشگری نوروزی در پایتخت عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی همه ساله تفاهم نامه‌ای را با سازمان‌های متولی اماکن گردشگری مانند موزه‌ها منعقد می‌کنیم تا گردشگران با استفاده از تخفیفات ویژه از اماکن بازدید کنند.  اما امسال علاوه بر این طرح، درصدد هستیم تا نقاطی که برای گردشگر جذابیت دارد و تاکنون مغفول مانده است را شناسایی کنیم.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به موضوع اسکان مسافران نوروزی پایتخت گفت: در سال‌های گذشته بخش قابل توجهی از اسکان موقت مسافران در سوله‌های بحران انجام می شد. امسال اما به دلیل حاشیه‌هایی که در سال‌های قبل ایجاد شد و مهم‌تر از آن ضرورت آماده باش کامل سوله‌های بحران، هیچ یک از مسافران در این مکان اسکان داده نمی‌شوند. 

سیف با بیان اینکه شهرداری تهران تخصص و وظیفه‌ای در خصوص هتل داری ندارد، ادامه داد: در نوروز 97 روال به این گونه است که در فضای باز نقاطی را شناسایی کنیم و با توجه به بحث امنیت مکان و دسترسی به خدمات بهداشتی امکان برپا کردن کمپ‌ها را فراهم کنیم. این اقدام در تمام کشورهای دنیا رایج است و تهران نیز امسال از این قاعده پیروی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز