خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران:

بارگذاری همه اموال مسروقه مکشوفه در سامانه اموال مکشوفه/ ایجاد احساس امنیت در میان مالباختگان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۶۰

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: : یکی از برنامه‌های ما ایجاد احساس امنیت در خصوص مالباختگانی است که مال سرقتی‌شان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا مقیمی در همایش روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: امسال مقابله با جرم سرقت را در اولویت کاری خود قرار دادیم و قرارگاه مقابله با سرقت به طور جدی در این باره فعالیت‌های خود را آغاز کرد. فرماندهی این قرارگاه برعهده فرمانده نیروی انتظامی و جانشین آن نیز جانشین فرمانده نیروی انتظامی بوده و دبیری این قرارگاه نیز به عهده اینجانب است.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در این قرارگاه ایجاد احساس امنیت در خصوص مالباختگانی است که مال سرقتی‌شان کشف شده است. در گذشته اموال مسروقه به صورت سنتی به صاحبانشان عودت داده می‌شد. البته اموال زیادی نیز در پلیس آگاهی باقی می ماند و مردم انبارهای پلیس آگاهی را به عنوان گنجینه خطاب می‌کردند. دراین برنامه اموالی که سنوات زیادی از آنها گذشته است تعیین تکلیف شرعی شده و اموال مسروقه‌ای که در ماه‌ها و سال‌های اخیر کشف و ضبط شده است بر روی این سامانه بارگذاری می‌شود.

او ادامه داد: هفت استان دیگر تا آخر هفته آینده به این سامانه اضافه شده و تا آخر سال جاری همه استان ها را به این سامانه می افزاییم.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پاسخ به این سوال که اموالی که شماره سریال ندارند، چگونه از طریق این سامانه شناسایی و در اختیار صاحبانشان قرار می‌گیرند گفت: اموالی مانند طلا و جواهر و فرش که شماره سریال ندارند از طریق فاکتور یا ارائه مستنداتی به صاحبانشان تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز