خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی مطرح کرد:

ناجا با اقتدار کامل از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند

کد خبر : ۵۸۵۶۷۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با حضور در همایش یک روزه تجلیل از خانواده جانبازان شهید و مفقودالاثر پلیس پایتخت، گفت: صبر مادران، پدران و همسران جانبازان و شهدا، برای همه ما درس بزرگی است.

به گزارش ایلنا، این مقام ارشد انتظامی، در مراسم مذکور که با حضور خانواده جانبازان شهید، جانبازان، شهدا و مفقودالاثر، در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با تاکید بر مقام والا و با ارزش خانواده شهدا، جانبازان و مفقودالاثر، اظهار داشت: ارزش انسان به ثروت و زیبایی نیست، بلکه به باورها و اعتقادات است و این روح بلند انسانی است که ماندگار است.

وی با اشاره به روز میلاد حضرت زینب کبری(س)، ایشان را اسوه پایداری و استقامت خواند و افزود: تک تک افراد جامعه ما مادران و همسران جانبازان و شهدا، را مایه عزت، سربلندی و مباهات خود می دانند و به روح انسانی و دینی آنها افتخار می کنند.

سردار رحیمی، با تاکید بر این مطلب که صبر خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس استقامت و ایثار است، تصریح کرد: شما الگوی خانواده های اسلامی هستید.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه تصریح کرد: ‌بعد از ۴۰ سال از انقلاب و تقدیم ۳۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز، دشمن دست از سر ما برنداشته است و برنخواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با تاکید بر این مطلب که خانواده‌های جانبازان با عملکرد ایثار گونه خود در تهران بزرگ افتخار آفرینی کردند، گفت: ما برای پاسداری از انقلاب آرمان‌های امام و رهبری و پاسداری از آرمان‌های جانبازانمان با تمام قوا ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: ما با وجود تمام مشکلاتی که گاهاً وجود دارد تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم خون شهدا و ایثارگری جانبازانمان به هدر رود.

این مقام ارشد پلیس تهران ادامه داد: اینکه امروز چهار نفر از اراذل و اوباش بیایند و بخواهند به این نظام و آرمان‌های انقلاب ما لطمه بزنند شدنی نیست و ناجا و دستگاه‌های امنیتی هم با اقتدار کامل با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز