خبرگزاری کار ایران

سرهنگ عزیزی خبر داد:

انهدام باند سارقان زورگیر در جنوب شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۷۱

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم با اشاره به دستگیری اعضای یک باند زورگیر در محدوده جنوب‌شرق تهران، گفت: در پرونده این متهمان جعل عنوان نیز وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کیانوش عزیزی، ضمن اشاره به این خبر، به تشریح آن پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری مشخص شد که یک باند سارقین زورگیر شامل ۲ زن و ۳ مرد، در محله ۱۷ شهریور، یک منزل اجاره کرده و در بخش‌های مختلف شهر تهران خصوصا محدوده شمال تهران، اقدام به سرقت‌های خشن، زورگیری و سرقت منزل می‌کنند و هر بار به وسیله موتورسیکلت‌هایشان از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ تهران رسید که طی آن دستور بازداشت متهمان صادر و در اجرای  دستور، تیم های عملیاتی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محدوده، به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ اظهار داشت: در یک عملیات ضربتی، هر پنج متهم دستگیر و در پارکینگ مخفیگاه نیز موتورسیکلت های سارقان کشف و به همراه آنها به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز یک قبضه سلاح سرد، تعدای پوکه سیم کارت، تعدای قبض واریز پول، دفترچه خدمات درمانی، چهار دستگاه تلفن همراه، فاکتور های تقلبی، بیمه نامه و کارت موتورسیکلت و یک جعبه کیفی نقره ای  حاوی قاشق و چنگال های گرانقیمت، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و همچنین اظهار داشتند که به عنوان پرستار سالمندان به خانه های شهروندان رفته و با استفاده از فرصت به دست آمده اقدام به سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز