خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه محلات در شمال غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۵۶

طرح آرامش و امنیت شبانه محلات تهران با حضور گسترده نیروهای پلیس‌های تخصصی نیمه شب گذشته در شمال غرب تهران انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در ادامه طرح ارامش و امنیت شبانه تهران پس از انجام چند عملیات کشف و ضبط مواد مخدر با حضور در سرکلانتری دوم تهران گفت: بخش عظمی از کشفیات این عملیات در این کلانتری وجود دارد.

در ادامه سرهنگ بخشنده (رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر) با اشاره به عملیات‌های انجام شده، اظهار کرد: در این عملیات ۱۴ نفر قاچاقچی در قالب ۳ باند متلاشی و دستگیر شدند.

او همچنین به مقادیر مواد کشف شده در این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در این طرح ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۲۵۲ کیلو مواد مخدر کشف شد.

سپس سرهنگ علی میرشمسی (سرکلانتری دوم تهران) با بیان اینکه در این عملیات ۱ باند سارقین دستگیر و منهدم شد، گفت: ۱۳ سارق دستگیر، ۸ دستگاه خودرو مسروقه کشف و ۶ دستگاه موتور سیکلت نیز کشف شد.

سپس سردار لطفی (رییس پلیس امنیت تهران بزرگ) گفت: باتوجه به اقدام‌های اطلاعاتی و شناسایی که از گذشته داشتیم محصول خوبی داشتیم و ۱۲۰ اراذل و اوباش که مزاحمین نوامیس بودند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر دستگیرشدگان از گزارشات مردمی بوده است و از ۸۱ محل نیز بازدید صورت گرفته، افزود: بیشتر دستگیرشدگان از قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی بودند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین پرونده‌های این یگان که چند روزی کار اطلاعاتی انجام شد، امروز به سرانجام رسید، خاطرنشان کرد: امشب ۲۸ قبضه سلاح شکاری کشف شد؛ همچنین اقلامی همچون پنجه بکس و باطوم جمع‌آوری شد.

سردار لطفی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس امنیت عمومی شناسایی و برخورد با اتباع بیگانه است، اظهار داشت: در بازدید از یکی از خوابگاه‌های اتباع بیگانه عوامل آن که در برخی از جرایم دخیل بودند، دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال گفت: در این طرح ۱۲۰ هزار ترقه جمع‌آوری شد.

وی در خاتمه گفت: بیشتر عملیات‌ها در شمال غرب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز