خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

آغاز طرح عملیات بزرگ آرامش و امنیت در شهر تهران

کد خبر : ۵۸۵۳۲۰

به دستور سردار رحیمی طرح عملیات بزرگ آرامش و امنیت در شهر تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی با اعلام آغاز عملیات بزرگ آرامش و امنیت گفت این طرح از ساعتی دیگر آغاز و تا صبح ادامه دارد. طرح کامل آرامش و امنیت تهران بزرگ با برنامه‌ریزی کامل و مفصل و با مشارکت همه پلیس‌های امنیت، پیشگیری، راهور، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر به اجرا در خواهد آمد.

او با اشاره به حضور همه پلیس‌های تخصصی در این طرح خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از سگ‌های موادیاب(سپکا) معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها را که از قبل شناسایی شده و مردم مکرر درخواست برخورد با آنها را داشته‌اند جمع‌آوری می‌کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس پیشگیری نیز در این طرح با مزاحمان نوامیس خیابانی که تا پاسی از شب آسایش مردم را سلب می‌کنند برخورد می‌کنند. همچنین با قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و پارک‌ها که تبدیل به پاتوق این افراد شده‌اند نیز برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری در این طرح گفت: در این عملیات ماموریت‌های فوریتی پلیس 110 و برخورد با سارقان و زورگیران شبانه به اجرا در خواهد آمد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این عملیات، پلیس آگاهی نیز با سارقان به عنف و مسلح برخورد می‌کند. همچنین در صورتی که لازم باشد تعقیب و گریز خودروهای سرقتی انجام می‌شود.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: در طرح آرامش و امنیت شبانه تهران پلیس راهور با خودروهای سنگین و متخلف همچنین خودروهایی که اقدام به سبقت غیر مجاز می‌کنند نیز برخورد می‌کند. استعلام خودروهای که دارای تخلفات مکرر هستند و نمره منفی بالای 30 دارند. همچنین تست سلامت رانندگان نیز اجرا می‌شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه یگان امداد پلیس تهران در تمام عملیات‌های پلیس‌های تخصصی حضور دارند، گفت: عملیات ایجاد آرامش و امنیت شبانه تهران همه شب‌ها به اجرا در می‌آید و محصول آن ثبات امنیت و آرامش است که در تهران ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز