خبرگزاری کار ایران

سردار باقری:

باید به دنبال روش‌های جدید آموزشی باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۲۰۶

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: لازم است به طور مستمر علاوه بر تکرار آموزش‌ها به دنبال روش‌های جدید آموزشی باشیم زیرا این امر هر روز یک آموزه و حرف جدید به ما نشان می‌‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدحسن باقری در جمع فرماندهان و مدیران یگان‌‌‌های ویژه ناجا گفت: لازمه موفقیت در اجرای ماموریت‌‌‌‌های محوله توجه به امر آموزش و تکرار مکرر آن در برنامه‌های روزمره واحدهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: لازم است به طور مستمر علاوه بر تکرار آموزش‌‌‌ها به دنبال روش‌‌‌های آموزشی جدید باشیم زیرا این امر هر روز یک آموزه و حرف جدید به ما نشان می‌‌دهد.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص شاخصه‌‌های مهم مدیریت اظهار داشت: پایبندی به امور و برنامه‌‌های آموزشی روزمره و احساس مسئولیت فرماندهان، کلید پیروزی نیروهای مسلح در برابر حوادث و ماموریت‌های احتمالی است چراکه اجرای دقیق این شاخص‌ها، موجب رسیدن به یک دستاورد مهم و حیاتی می‌‌‌شود.

باقری با اشاره به ماموریت‌‌‌های یگان ویژه تصریح کرد: در یگان‌‌‌های ویژه ناجا با توجه به ماموریت‌‌‌‌‌های متفاوت، اکثر آموزش‌‌‌‌ها به صورت میدانی صورت می‌‌‌‌گیرد و همین امر موجب شده است تا شاهد کمترین چالش و خسارات در این بخش باشیم.

وی درخصوص نوآوری تجهیزات یگان ویژه نیز خاطرنشان کرد: تغییرات جزئی و نوآوری در تجهیزات می‌‌‌‌‌تواند کار را برای اجرای ماموریت‌‌ّها مناسب‌تر کند و نقش بسزایی در کارآمدی و پایین آوردن خسارات ایفا می‌‌کند.

معاون ستاد کل افزود: مهارت علمی و ارتقای سطح کیفی در حوزه آموزش از ملزومات در یگان ویژه است و آنچه که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد ایجاد فضای آموزشی مناسب در راستای کسب مهارت‌‌های تخصصی و میدانی برای نیروهای مسلح است.

باقری با اشاره به ارتباط بین ارگان‌های نظامی ابراز داشت: توجه به تعامل با نهادهای دیگر و هماهنگی با آنها در بین نیروهای مسلح و ایجاد زیرساخت‌‌‌های مشترک، لازم و حیاتی است چراکه این اتحاد در بین ارگان‌‌ها موجب سر درگمی دشمنان می‌‌شود.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌‌‌‌های پژوهشی بیان کرد: با پژوهش و برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های مطالعه‌‌‌ای می‌‌‌توان کارهای عملیاتی و آموزش را تقویت کرد تا با ارتقای ظرفیت و عملکرد مناسب از هزینه‌‌‌‌های دیگر سازمان‌‌ها خودداری کرد.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح توجه به آمادگی جسمانی کارکنان را امری ضروری خواند و یادآور شد: داشتن ظرفیت روحی و توان جسمی بالا برای کسب موفقیت در ماموریت‌‌‌‌های محوله لازم و ضروری است که بحمدالله در یگان‌‌‌های ویژه ناجا این آمادگی در سطح قابل قبولی قرار دارد و امید است با تمرینات روزانه و زیرساخت‌‌‌های مناسب‌‌تر سطح این دستاورد را در بین تمام نیروهای مسلح افزایش دهیم.

باقری ضمن قدردانی از تلاش نیروهای یگان ویژه در ناآرامی‌‌‌های اخیر کشور عنوان کرد: با برنامه‌‌ریزی‌‌‌های دقیق و تکیه بر آموزش‌‌های روزانه، خود را برای آمادگی بالاتر و تحقق اهداف در عرصه‌‌‌های مختلف آماده خواهیم کرد چراکه رسیدن به اهداف در برابر تهدیدهای دشمنان، آنها را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز