خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت نیرو برای کم‌آبی تهران تدبیر کند/فقط می‌گویند جای نگرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۳۸

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه میزان بارندگی در تهران تاکنون کم بوده است، گفت: گرچه برخی از مسئولان وزارت نیرو می‌گویند؛ جای نگرانی نیست، اما باید در این زمینه تدبیر هم صورت گیرد.

عیسی فرهادی، فرماندار تهران در خصوص خطر خشکسالی در شهر و استان تهران و تصاویری که از خالی بودن سد کرج منتشر شده است، به خبرنگار ایلنا گفت: تا الان میزان بارندگی‌ها کم بوده است، اما امیدواریم این کمبود جبران شود. همچنین برخی از مسوولان وزارت نیرو به ما اعلام کرده‌اند که جای نگرانی نیست.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: گرچه جای نگرانی نیست، اما باید در این زمینه تدبیر هم صورت گیرد. البته تدبیر در خصوص کم‌آبی تهران هم به عهده وزارت نیرو است و انشاء‌الله خودشان هم در این زمینه تصمیم می‌گیرند.

گفتنی‌ است، شاهرخ فاتح، رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور پیش از این در خصوص شرایط بارشی استان تهران اعلام کرده بود که تهران نسبت به سال قبل ۴۵.۲ درصد و نسبت به میانگین بلندمدت ۷۴ درصد کاهش بارش داشته است. همچنین مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران اظهار کرده است، شرایط سدهای تهران وخیم است و بر اساس آمار میزان بارندگی در تهران تاکنون ۳۵ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد منفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز