خبرگزاری کار ایران

ورود دستگاه قضا و پلیس به ماجرای مرگ شهروند تهرانی در پروژه تخریب شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۹۵

شهردار منطقه 18 از ورود دستگاه قضایی و پلیس به ماجرای مرگ شهروند تهرانی در پروژه تخریب شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته فیلمی مبنی بر جان‌باختن یکی از هموطنان در پروژه تخریب یکی از منازل در منطقه 18 در فضای مجازی دست به دست شد. فیلمی که با انتشار آن به نظر رسید، شهرداری با قصور یا اِعمال قدرت خود بدون درنظرگرفتن مسائل ایمنی تخریب بناها، مبادرت به تخریب یک منزل مسکونی کرده است که از پس اقدامات آن نهاد یکی از شهروندان جان باخته است. پس از بروز این حادثه محمدعلی نجفی(شهردار تهران) دستور ویژه ای برای روشن شدن ماجرا صادر کرده است؛ بطوری که اعلام کرد در صورت اثبات قصور از ناحیه کارکنان شهرداری، با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ نیز در خصوص مرگ مشکوک این مرد اعلام کرد: مطابق اطلاعات اولیه که به دست ما رسیده اصل موضوع با آنچه در رسانه‌های مجازی انعکاس یافته متفاوت است که از همین رو از رسانه‌ها و مردم خواهشمندم با اندکی خویشتنداری ماجرا را دنبال کنند.

وی افرود: هم‌اکنون پلیس و دستگاه قضایی به موضوع ورود پیدا کرده و در حال بررسی ماجرا هستند که به محض روشن شدن نتیجه بررسی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید. شهردار تهران نیز همزمان با اطلاع از موضوع، دستور پیگیری دقیق موضوع را به اینجانب صادر کرده‌اند و شکی نیست که در صورت وقوع کوچکترین قصوری در برخورد کارکنان شهرداری تهران بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

شهردار منطقه 18 تاکید کرد: مجددا ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه به نمایندگی از شهردار تهران به شهروندان قول می دهم که در صورت وقوع تخلف هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز