خبرگزاری کار ایران

کشف 6 میلیارد کالای قاچاق در سواحل ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۶۳

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف 2 فروند شناور در سواحل ماهشهر و کشف بیش از 6 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس،  سردار "عبداله نظرپور" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آبهای ساحلی استان خوزستان، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته در دو رشته عملیات جداگانه موفق شدند 2 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر "سجافی"در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناورها، 80 دستگاه یخچال، 75 دستگاه کولر گازی، 50 دستگاه جاروبرقی، 30 دستگاه مایکروفر و 30 دستگاه پنکه ایستاده که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده ، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری 12 متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 6 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

نظرپور در خاتمه گفت: مجموعه مرزبانی خوزستان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسداری از مرزهای جنوب غربی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز