خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

ادعای قصور پزشکی درباره درمان یکی از مقامات سیاسی غیرمسئولانه و خلاف است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۱۷

سخنگوی وزارت بهداشت قصور در رسیدگی به بیماری یکی از مقامات سیاسی کشور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را اظهارنظری غیر مسئولانه و خلاف عنوان خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، ایرج حریرچی اظهار داشت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای ایشان انجام شده است.

وی تاکید کرد: تبعیت از توصیه‌های پزشکی جزء اختیارات بیماران است و در صورت عدم قبول توصیه های درمانی و یا تعویق در انجام دستورات پزشکی توسط بیمار، قاعدتا مسئولیتی را متوجه پزشک یا تیم پزشکی معالج نمی کند.

حریرچی افزود: تمام اقداماتی که در خارج از کشور و در مدت اقامت این مقام محترم سیاسی انجام شده است، با همان کیفیت و تاثیر در داخل کشور قابل انجام بوده و توصیه وزارت بهداشت این است که اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی نمایند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع شود و از پزشکان معالج خبره و عالی مقام ایشان در داخل کشور هم تقدیر و تشکر به عمل آید.

قائم مقام وزارت بهداشت در پایان ضمن گلایه از سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی گفت: این همکاران باید بر اساس وظیفه صنفی خود، از جایگاه علمی، تخصص و تعهد پزشکان ایرانی به نحو مقتضی حمایت و دفاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز