خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

علوفه‌دهی زمستانه حیات وحش در منطقه حفاظت شده ورجین توسط محیط‌بانان

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۰۳

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از علوفه دهی زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده ورجین توسط محیط بانان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، نقی میرزاکریمی با اشاره به اینکه همزمان با بارش رحمت الهی، علوفه دهی زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده ورجین توسط محیط بانان این منطقه انجام شد، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف در سطح استان تهران و احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مناطق مسکونی، شهروندان از تغذیه و علوفه دهی به حیات وحش خودداری کنند.

وی اظهار داشت: چنانچه فردی قصد دارد بصورت داوطلبانه علوفه جهت تغذیه حیات وحش در اختیار محیط زیست استان قرار دهد می‌تواند با مراجعه به ادارات شهرستانی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نسبت به تحویل علوفه اقدام کند تا با هماهنگی لازم درمناطقی که بنا به نظر کار‌شناسان نیاز به علوفه دهی دستی است اقدامات لازم صورت گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: همچنین امکان نزدیک شدن دیگر حیات وحش نظیر گربه سانان به مناطق مسکونی وجود دارد که از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده از اقدامات خود سرانه جهت زنده گیری خودداری کنند.

میرزاکریمی افزود: شهروندان در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده بلافاصله موضوع را به پاسگاه‌های محیط بانی، ادارات شهرستانی و یا اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از طریق شماره تماس ۷۷۳۵۹۵۶۴، سامانه تلفنی ۱۵۴۰ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۴۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز