خبرگزاری کار ایران

مویدی خبر داد:

شیوع‌شناسی اعتیاد در مناطق آزاد/ایجاد تشکل‌های کارگرنهاد با هدف کاهش اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۶۴

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تشکل‌های کارگرنهاد با هدف پیشگیری از اعتیاد و کاهش اعتیاد در بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شوند.

به گزارش ایلنا، علی مویدی در شصت و دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، گفت: تشکل‌های کارگرنهاد همانند تشکل‌های مردم‌نهاد با هدف پیشگیری از اعتیاد و کاهش اعتیاد در بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شوند.

وی افزود: همچنین باید حس مسئولیت در افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی و کارگری در حوزه کاهش اعتیاد ایجاد شود و برای آنان این امر نهادینه شود که می‌بایست در جهت سلامت روان و جسم خود، آموزش‌های پیشگیرانه را فرابگیرند.

قائم مقام دبیرکل ستاد بر انجام شیوع‌شناسی اعتیاد در مناطق آزاد تاکید کرد و ادامه داد: برای شروع، در هفته‌ آینده توافق‌های لازم برای اجرای شیوع‌شناسی در چابهار انجام خواهد شد.

مویدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور به خانواده به ویژه زنان نگاه‌ ویژه‌ای دارد، بیان داشت: در اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد می‌بایست سهم زنان مشخص شود و به آنان توجه بیشتری شود؛ چرا که در حوزه اعتیاد، زنان آسیب‌پذیر‌تر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز