خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس شورای شهر به شائبه دو شغله بودن صالحی‌امیری؛

استفساریه ایشان را ندیده‌ام/ فعلا در این مسئله ورود نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۵۷

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا صالحی‌امیری وقت و زمان کافی برای اداره معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و کمیته ملی المپیک هر دو را دارد، گفت: همه اینها بستگی به آقای نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا خیر. ما الان در این مسئله ورود نمی‌کنیم اما اگر بیشتر پیش برود وارد خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در حاشیه سی و هشتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب لایحه دو فوریتی 4 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط 6 و 7 متروی تهران گفت: دولت در بحث بودجه به شهرداری اجازه داده است که نسبت به انتشار اوراق مشارکت اقدام کند اما متاسفانه شهرداری برای استفاده از این بند در راستای تامین اعتبار؛ تاخیر داشته و تا آخر سال نیز فرصت کمی باقی مانده است.

او ادامه داد: این لایحه با قید دو فوریت صبح امروز در دستور کار شورا قرار گرفت و اعضا به دلیل فرصت کم با وجود آنکه با کلیت آن موافق بودند، در خصوص دو فوریت آن کمی حساس شدند.

او در خصوص انتخاب صالحی‌امیری (معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری) به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و شائبه دو شغلی شدن او گفت: از زمانی که ایشان وارد شهرداری شدند بحث حضور ایشان در انتخابات کمیته ملی المپیک مطرح بود. آقای نجفی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد آقای صالحی‌امیری باید یا شهرداری یا کمیته ملی المپیک را انتخاب کند.

هاشمی در خصوص موضع خود صالحی‌امیری گفت: ایشان عنوان کردند که از مجلس استفساریه گرفته‌اند اما من هنوز این استفساریه را ندیده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که آیا صالحی‌امیری وقت و زمان کافی برای اداره معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و کمیته ملی المپیک هر دو را دارد، گفت: همه اینها بستگی به آقای نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا خیر. ما الان در این مسئله ورود نمی‌کنیم اما اگر بیشتر پیش برود وارد خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز