خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح وضعیت فیروزکوه پس از زلزله/ ستاد مدیریت بحران استان تهران همیشه فعال است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۷۱

استاندار تهران گفت: در حال حاضر و پس از زلزله فیروزکوه دستور جدیدی در استان تهران صادر نشده است فقط در شهر فیروزکوه دستور آماده‌باش داده شده و ستاد مدیریت بحران فیروزکوه هم فعال است.

محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زلزله امشب فیروزکوه عنوان کرد: این زلزله که ۴.۳ ریشتر بوده هیچ خرابی نداشت البته نیروهای مربوطه در منطقه فیروزکوه آماده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در همین رابطه آماده‌باش در استان تهران اعلام شده است، گفت: فاصله فیروزکوه تا تهران زیاد است ضمن اینکه ستاد مدیریت بحران استان تهران هم همیشه فعال است.

استاندار تهران گفت: در حال حاضر و پس از زلزله فیروزکوه دستور جدیدی در استان تهران صادر نشده است فقط در شهر فیروزکوه دستور آماده باش داده شده و ستاد مدیریت بحران فیروزکوه هم فعال است.

مقیمی یادآور شد: برخی کارشناسان معتقد هستند که زلزله ۴.۳ ریشتری فیروزکوه زمین‌لرزه اصلی بوده است.

استاندار تهران با اشاره به جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه هم گفت: طبق گزارشی که فرماندار به من داده این زلزله خرابی نداشته و فقط  ریزش مختصر سنگ از کوه را را داشتیم که این سنگ‌ها هم از سط راه جمع‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز