خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

احداث ۷ پل در پایتخت/احتمال تبدیل بخشی از پل گیشا به پل عابرپیاده

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۳۵

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اگر امکان پذیر باشد، بخشی از پل گیشا به عابرپیاده اختصاص پیدا کند و عبور سواره را در زیر پل داشته باشیم البته ابن موضوع در حد ایده است و اگر امکان پذیر باشد، انجام می شود.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکردش در معاونت فنی و عمرانی برگزار شد، گفت:به در حال حاضر 563 کیلومتر معابر شریانی وجود دارد و 40 کیلومتر در دست اقدام است. 369 پل و تقاطع غیرهمسطح در تهران داریم که 49 مورد نیز در دست احداث است. ضمن اینکه بیش از 22 کیلومتر تونل در پایتخت وجود دارد و طول شبکه اصلی جمع آوری آب های سطحی 517 کیلومتر است.

او ادامه داد: در خصوص تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های امام علی- صیاد شیرازی تجهیز کارگاه صورت گرفته و 7 پل، تقاطع، رمپ و لوپ در آن احدث می شوند که پیشرفت فیزیکی پروژه تاکنون 80 درصد بوده است.

حناچی گفت: تونل آرش- اسفندیار خیابان آرش شرقی را به بزرگراه نیایش وصل می کند که شامل دو زیر گذر و تونل است که این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد همراه بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: به دلیل گره های ترافیکی و حجم بالای ترافیک در نیمه اول سال نمی توانیم، اقدامات عمرانی را انجام دهیم و تاکنون آن بخش از کار که ممکن بود انجام شده است البته همکاران من در حال بررسی این موضوع هستند که اگر امکان پذیر باشد، بخشی از پل گیشا به عابرپیاده اختصاص پیدا کند و عبور سواره را در زیر پل داشته باشیم البته ابن موضوع در حد ایده است و اگر امکان پذیر باشد، انجام می شود.

حناچی تصریح کرد: در سال 86 بودجه معاونت 477 میلیاردتومان بود که اوج آن در سال 92 به 2 هزار و 752 میلیاردتومان رسید. البته طبیعی بود که روند به این شکل ادامه پیدا نکند و به این دلیل از سال 92 به بعد با روند نزولی مواجه شدیم.

وی افزوذ: در سال 93 بودجه معاونت به هزار و 632 میلیاردتومان کاهش پیدا کرد که در نهایت لاین بودجه در سال 96 به 710 میلیاردتومانرسید و پیش بینی ما این است که با این آهنگ بودجه معاونت در سال 97 به 529 میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز