خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق در پاساژی در خیابان فردوسی/نجات ۲۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۷۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک پاساژ سه طبقه در خیابان فردوسی و نجات ۲۰ کارگر محبوس شده در این پاساژ خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۸: ۰۹ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان فردوسی، کوچه برلن به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه ۴ ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شود تصریح کرد: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از ۲۵۰ باب مغازه کوچک و بزرگ بود. در طبقه منهای یک این پاساژ یک باب انبار به وسعت ۵۰ متر که مقدار زیادی لباس‌های تولید شده در آن نگهداری می‌شد دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این انبار کاملا شعله‌ور بود خاطرنشان کرد: آتش‌ از در‌ها و شیشه‌های این انبار به بیرون زده و سیم‌های برق را نیز تحت تاثیر قرارداده و به سرعت در حال سرایت به انبار‌ها و مغازه‌های جانبی بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی در این مکان نیز تجمع کرده بود گفت: اطلاعات اولیه از این بود که تعدادی از کارگران مغازه‌ها در طبقات بالایی که شب‌ها در این مکان می‌ماندند در دود بسیار غلیظ گرفتار شده بودند. گروهی از آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفته و همه واحد‌ها را جستجو کرده و افراد محبوس شده را خارج کنند.

او ادامه داد: با حضور به موقع نیرو‌ها از گسترش آتش به دیگر مغازه‌ها و طبقات جلوگیری شد. هیچ‌یک از مغازه‌ها تحت تاثیر آتش‌ قرار نگرفت البته دود به مغازه‌ها سرایت کرده بود که تخلیه شد.

ملکی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ نفر از کارگران که در این پاساژ مشغول استراحت بودند توسط آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز